DE1 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Morn! Jeg satt sammen en sang av Larry Norman av starten av sangen hans og gitarsoloen midt inni. Når jeg la den inn på MP3-spilleren min og hørte på de med øreplugger så hørte jeg en spesiell solo som varer i 8 sek... Så tok jeg på meg et headsett til MP3-spillern og skulle høre på den soloen som var i 8 sek...da hørte jeg den ikke... Jeg la sangen inn på pcen igjen og skulle høre på den der på annlegget mitt, men nei da...skrudde maks på annlegget for å høre den og da hørte jeg den så vidt det var.. Hva er galt? - Det er den beste gitar-soloen jeg har hørt og vil helst slippe å høre på den med 50,- øreplugger... Edit: Leif Endret 15. januar 2006 av DE1 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Ingen? Håper jeg får svar på dette raskest mulig... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Kanskje det er stereo og soloen skal spilles på left, men så er det en feil med spilleren eller ørepluggene som sender right i begge ører? Kanskje det har noe med frekvenser eller noe. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Hva gjør jeg med det da? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hva gjør jeg med det da? 5452238[/snapback] Er antagelig noe galt med utstyret så du kan spørre her https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=197 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Hva gjør jeg med det da? 5452238[/snapback] Er antagelig noe galt med utstyret så du kan spørre her https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=197 5455640[/snapback] Lagra deg på MSN så sender jeg deg låta... - Det er bare på de ene ørepluggene som det funker med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå