2bb1 Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Da kommer G5 i morgen ;D Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ikke kjøp trådløs. sux Lenke til kommentar
berxter Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Vel, jeg har nå brukt G7 et par uker, og den suger ikke! Nå er jeg rettnok ingen twitchgamer, men i forhold til den gamle Logitech trådløsmusa jeg brukte i flere år er G7 en sann glede. Det eneste jeg har å utsette er at den spiser batteri som jeg eter karameller. 2 kvelder med noenlunde konstant bruk i f eks ofp tar rotta på ladinga. Ettersom jeg ikke spiller med andre enn meg selv mister jeg ikke noe på det, men jeg kan se at det kan være vanskelig å komme med "oops, batteriet er flatt, vent et minutts tid". Bernt K Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Vel, jeg har nå brukt G7 et par uker, og den suger ikke!5456481[/snapback] Nei, den suger sikkert ikke. På akkurat samme måte som at LCD-skjermer ikke suger, så suger den sikkert ikke. Men saken er at mus med ledning og CRT-skjermer er bedre enn sine mer stilige, men fortsatt teknisk underlegne, brødre. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Btw, hva er så dårlig med LCD? Har hørt det gang på gang, men har ennda ikke funnet ut hva som er bedre på de store mursteinene Endret 18. januar 2006 av 260202 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå