Bimmelom Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei. Noen av dere husker kanskje programmet <Astronauten> ? Og, det var en bergenser som vant. Saken er at, skulle ikke han egentlig opp i verdensrommet i 2005 ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 saken er at han skulle vinne en tur i verdens første kommersielle romferge (som skulle skytes opp i 2005. Noe den også ble) Men de har ikke startet opp regulære turer med den enda... Er fortsatt på prototypenivå tror jeg. Uansett, TV2 har ikke ansvar for forsinkelser hos andre så jeg tror ikke det nytter å klage. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hvis det ble forsinket tror jeg han fikk valget mellom å vente, eller få pengene turen koster. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Noen som vet hva turen kostet? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 var nok endel tror jeg ivartfall Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Tenk og være vektløs! Hadde ikke takket nei til en romreise nei Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 tenk å få allle de spenna dette hadde kosta, sier heller ikke neitakk der men vekløs slår det vil jeg tro.. Men jeg kan jo heller bare kjøpe meg et vekløst rom for alle spenna:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå