Gothiatek Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hei jeg lurer bare på om det finnes en måte å forandre irq'ene til en Plug & Play device i WinXP. Noen her som vet om det er mulig? Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ja, men det krever en ny installering av XP (under installasjonen velger du "Non-ACPI computer). Men hvorfor skal du styre med IRQ'er i XP? Det gjør absolutt ingenting om flere enheter deler samme IRQ (i 99% av tilfellene). Dette er jo en av de store fordelene i forhold til Win9x. Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Det kan forårsake "stuttering" hvis lydkort eller nettverkskort deler IRQ med skjermkort :smile: installerte nettopp radeon 9700 og la meg si det sånn det går ikke å spille Mafia, det gikk helt fint med geforce 4 MX440 så jeg regner det må være det eller kanskje noe jeg ikke har prøvd enda :smile: Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 La meg gjette... du har et Creative lydkort? Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Hehe nei det har jeg ikke men jeg fant ut hva det var som forårsaket det jeg måtte skru av AA og AF Mafia liker tydeligvis ikke det Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: covah skrev (2002-09-11 00:59):La meg gjette... du har et Creative lydkort? HeHe ikke alt er creative sin feil, Selv om mangen sier det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå