pong Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg har hatt denne dvd spilleren en god stund, heter LG DRD 8160B. Når den var ny kunne jeg lese dvd data og film plater uten problem, selv dvd-audio fungerte som bare det. Så skjedde det noe, over en viss tid ble dvd lese evnen dårligere og dårligere. Det ble sånn at han sleit med å få lest plata, brukte bare mer og mer tid på å få jobben gjort helt til den ikke engang forsto at det var en plate inni spillern. Ironisk nok kan jeg lese cd plater uten problemer. Er dette et ekstremt sjeldent fenomen? syns det er litt komisk. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 kanskje det vil hjelpe med å oppgradere firmware til den dvd spilleren. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Har du mye vifter i maskinen? Det hender at det blir dratt støv inn i spilleren som legger seg på linsen slik at den slutter å virke. Det at DVD slutter å fungere først er ganske naturlig, siden DVD er "vanskeligere" å lese. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Har nåkk samme problem her også Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Har opplevd det samme med noen gamle P3 maskiner. Rare greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå