Deadringer Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 heisann jeg låner path of neo av en kamerat og ble skrekkelig skuffet over grafikken. den er rett og slett elendig og i options er det ingen mulighet for å stille på den. så om det er noen måte å få opp grafikken på, hadde det hvert fint om det ble skrevet inn her takk på forhånd Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Faktisk er jeg meget sikker på at det ikke lar seg gjøre. Medmindre du vil rote litt rundt i configen eller noe. Grafikken var dritt. Og FPS'en var så lavt som ja.. Jeg ble utrolig skuffet over spillet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 ja, det ble jeg også... under installasjonen vises screenshots med god grafikk, men selve spillet så jo helt på trynet ut.. snakk om skuffelse! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 M-m, spillet i seg selv er noe kult. På starten fikk jeg virkelig inntrykket at Neo er "The One" etter å ha kicka så mye ass at fingra mine svir. Men etterhvert, når spillet blir vanskeligere, så synes jeg at Trinity er like mye "The One" som Neo. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 skjønner hva du mener.. ble kjempe skuffa jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå