aldrimerforum Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 www.linkinpark.com www.fortminor.com Hva synes folk om dette albumet? Har hørt igjennom det mange ganger nå. Liker det bare bedre og bedre. Noen vil vel kalle dette kommersielt, men jeg synes det er skitbra! =) Frontfiguren i bandet er han som rapper i linkin park.. Den første singelen deres, som jeg så for første gangen på TV i dag (The Voice) er Believe Me. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 hørte en par sanger av dem på myspace.. synes ikke det var så spes bra egentlig.. men det er bare meg. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg synns de var bra! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg digger Right Now! Fort Minor har mange bra sanger, men den er suverent den meste. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 har digget fort minor og spesielt the rising tied siden det først kom ut <33 Mike Shinoda har vært, er og blir genial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå