enden Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Kan sende deg mitt når jeg oppdaterer hw'en litt her (478). 5451586[/snapback] Har alt èn dame ved siden av PC-en. Spørs vel om det ikke blir bråk hvis jeg putter en inn også Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Jeg hører min fryktelig fint fra sofaen i stuen.. Jeg har postcode display på mitt hk, abit an8 ultra, og det var veldig fint å ha da jeg knotet rundt i sommer med STORE hw-problemer.. Om noen lurer på om den armen på cpu-feste må sitte helt fast, så må den det.. D'oH! Om man ikke har et postcode display er vel dette verktøyet en tidsbesparende investering. EDIT: Dama som sitter i sofaen, så er det klart.. hehe Endret 17. januar 2006 av tore_v1 Lenke til kommentar
nercix Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Kan sende deg mitt når jeg oppdaterer hw'en litt her (478). 5451586[/snapback] Har alt èn dame ved siden av PC-en. Spørs vel om det ikke blir bråk hvis jeg putter en inn også 5451679[/snapback] Liten plass til hun som skal inni óg. OT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå