Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: Volvo 240 -83

Zemeckis

Anbefalte innlegg

Grattis ass!! Den virkelig bra årsmodellen også ;)

Bensinforbruket på en B23A, ligger på rundt 1.3l/m på blanda kjøring med litt pådrag, ned til 0.9 l/m på langkjøring.. Med bra bruk av 5. giret (overdrive).. Ihvertfall det jeg gjør, og jeg kunne trengt en justering av CO'en på forgassern min.. Hehe..

Men atter en gang, grattis! kjempeflott! og felger er det bare å smekke på.. Jeg misunner deg for elektriske vinduer! grrr...

Vi må møtes en gang...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grattis ass!! Den virkelig bra årsmodellen også ;)

Bensinforbruket på en B23A, ligger på rundt 1.3l/m på blanda kjøring med litt pådrag, ned til 0.9 l/m på langkjøring.. Med bra bruk av 5. giret (overdrive).. Ihvertfall det jeg gjør, og jeg kunne trengt en justering av CO'en på forgassern min.. Hehe..

Men atter en gang, grattis! kjempeflott! og felger er det bare å smekke på.. Jeg misunner deg for elektriske vinduer! grrr...

Vi må møtes en gang...

5445729[/snapback]

Jaså, så du misunner med for el.vinduene :p Du skal få prøve de når vi møtes kanskje til sommeren ;)

Lenke til kommentar
Jeg husker man kunne få tak i en svær boks man monterte utpå dørtrekket på tappen som vindussveiva var festet på! Greit nok at det var en bedre elmotor i den men det må jo ha sett latterlig ut!  :!:

5517052[/snapback]

har hatt en sånn på den ene 245tic'n jeg hadde. hadde aldri i livet montert den selv.. funka ikke no bedre heller... lol :no:

Lenke til kommentar
har hatt en sånn på den ene 245tic'n jeg hadde. hadde aldri i livet montert den selv.. funka ikke no bedre heller... lol :no:

5517082[/snapback]

Jeg husker onkel'n til en kompis av meg hadde en sånn, og han hadde gjort et eller annet triks med den så den spølte ruta noe sinnsykt fort opp å ned... Hahaha :!:

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Helt borte du nå.. Sitter i bilen og kjører ATM sikkert og.. Kom igjen, alle vil se bilder!

..av du som har sølt bensin nedover skjermen.. hehe

5655763[/snapback]

Nåh, så du så bildet ja:p Bilder kommer som sagt. Kan legge ut de jeg har.

IMG_6486.jpg

Nydelig front :love:

IMG_6487.jpg

Hysj, ingen som ser det :innocent:

IMG_6488.jpg

Meg og donningen :D

Lenke til kommentar

Det er en 83-modell ja. Tror ikke det vil blir Polaris felger, men heller kopien Eiker. Fordi den er billigere og ser neste like bra ut i mine øye,bortsett fra at det står Volvo i midten på Polaris felgene. Men jeg skal jobbe en del overtid og i helgene sannsynligvis utover nå, så vi får se hva som kommer på. Skal få til å ta litt bilder av det som må fikses på bilen og eventuelt et bilde av motorrommet ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...