zyrex Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Grattis ass!! Den virkelig bra årsmodellen også Bensinforbruket på en B23A, ligger på rundt 1.3l/m på blanda kjøring med litt pådrag, ned til 0.9 l/m på langkjøring.. Med bra bruk av 5. giret (overdrive).. Ihvertfall det jeg gjør, og jeg kunne trengt en justering av CO'en på forgassern min.. Hehe.. Men atter en gang, grattis! kjempeflott! og felger er det bare å smekke på.. Jeg misunner deg for elektriske vinduer! grrr... Vi må møtes en gang... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ang felger så kan du jo alltids vurdere Pegasus- eller Nebulakopiene til gummihuset.se. De gjør seg veldig bra på 240, synes jeg. Ellers, gratulerer med strøken bil. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Synes denne siden er bra: http:/www.brickstylz.com Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 http://www.bocom.no/volvo/linker.htm Denne er og bra, ligger mange linker til forskjellige forhandlere av Volvo-styling/trim og klubber der... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Grattis ass!! Den virkelig bra årsmodellen også Bensinforbruket på en B23A, ligger på rundt 1.3l/m på blanda kjøring med litt pådrag, ned til 0.9 l/m på langkjøring.. Med bra bruk av 5. giret (overdrive).. Ihvertfall det jeg gjør, og jeg kunne trengt en justering av CO'en på forgassern min.. Hehe.. Men atter en gang, grattis! kjempeflott! og felger er det bare å smekke på.. Jeg misunner deg for elektriske vinduer! grrr... Vi må møtes en gang... 5445729[/snapback] Jaså, så du misunner med for el.vinduene Du skal få prøve de når vi møtes kanskje til sommeren Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 de orginale elrutene til volvo 240 er no herk syns jeg. de motora tåler ingenting ass... Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Jeg husker man kunne få tak i en svær boks man monterte utpå dørtrekket på tappen som vindussveiva var festet på! Greit nok at det var en bedre elmotor i den men det må jo ha sett latterlig ut! :!: Endret 29. januar 2006 av vincent_vega Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg husker man kunne få tak i en svær boks man monterte utpå dørtrekket på tappen som vindussveiva var festet på! Greit nok at det var en bedre elmotor i den men det må jo ha sett latterlig ut! :!: 5517052[/snapback] har hatt en sånn på den ene 245tic'n jeg hadde. hadde aldri i livet montert den selv.. funka ikke no bedre heller... lol Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) har hatt en sånn på den ene 245tic'n jeg hadde. hadde aldri i livet montert den selv.. funka ikke no bedre heller... lol 5517082[/snapback] Jeg husker onkel'n til en kompis av meg hadde en sånn, og han hadde gjort et eller annet triks med den så den spølte ruta noe sinnsykt fort opp å ned... Hahaha :!: Endret 30. januar 2006 av vincent_vega Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Haha Går det ikke an å montere sånne inni døra, noe slike universal greier? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Ja, da er det bare litt over 48 timer til jeg henter vinduderet da. Gleder meg til langturen opp til Trondheim fra Bergen. Vi skal nok bli godt kjent på turen oppover. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Ja, da er det bare litt over 48 timer til jeg henter vinduderet da. Gleder meg til langturen opp til Trondheim fra Bergen. Vi skal nok bli godt kjent på turen oppover. 5624786[/snapback] God tur oppover! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Ja, da er det bare litt over 48 timer til jeg henter vinduderet da. Gleder meg til langturen opp til Trondheim fra Bergen. Vi skal nok bli godt kjent på turen oppover. 5624786[/snapback] Du gleder deg vel som en unge. Lykke til på turen! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Takk for det! Håper at været er brukbart oppover. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Helt borte du nå.. Sitter i bilen og kjører ATM sikkert og.. Kom igjen, alle vil se bilder! ..av du som har sølt bensin nedover skjermen.. hehe Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Helt borte du nå.. Sitter i bilen og kjører ATM sikkert og.. Kom igjen, alle vil se bilder! ..av du som har sølt bensin nedover skjermen.. hehe 5655763[/snapback] Jeg tror ikke denne threaden hadde vært i mitt hode med ny bil. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Helt borte du nå.. Sitter i bilen og kjører ATM sikkert og.. Kom igjen, alle vil se bilder! ..av du som har sølt bensin nedover skjermen.. hehe 5655763[/snapback] Nåh, så du så bildet ja:p Bilder kommer som sagt. Kan legge ut de jeg har. Nydelig front Hysj, ingen som ser det Meg og donningen Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Meget pen 240, det der. Dessuten tror jeg at den kan bli utrolig clean og fin med Polarisfelger. Endret 24. februar 2006 av SupremeX Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 fin bil a gitt.. ligner litt på min , men det er ikke en 83mod??? Og som det siesover her, grå bil med polaris felger er kult.. vært å handla selv nå. hehe Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Det er en 83-modell ja. Tror ikke det vil blir Polaris felger, men heller kopien Eiker. Fordi den er billigere og ser neste like bra ut i mine øye,bortsett fra at det står Volvo i midten på Polaris felgene. Men jeg skal jobbe en del overtid og i helgene sannsynligvis utover nå, så vi får se hva som kommer på. Skal få til å ta litt bilder av det som må fikses på bilen og eventuelt et bilde av motorrommet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg