Gå til innhold

Hvordan laste ned automatisk i Opera?

ErlendRU

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter å kunne laste ned og åpne en fil uten at det kommer sånn "Last ned fil"-vindu med hvor jeg vil lagre og det der.. Har prøvd diverse innstillinger for nedlastinger, men kommer jo sånn vindu uansett. Ser også at i det vinduet så står det sånn "Husk denne innstillingen og ikke hvis dette vinduet igjen". Det er akkurat det jeg vil! Men det går ikke ann å hake av den valgmuligheten :dontgetit:

Det må vel kunne gå ann å få til dette? Håper dere skjønte hva jeg sa da. Er Opera 8.51 hvis det hjelper noe btw.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du høgreklikker på ei link til ei fil, velg Quick download. Då vert fila automatisk lasta ned til ein stad du har spesifisert i innstillingane. Transfers-fanen vil og automatisk kome opp, men det kan du og fikse. Øverst i Transfer-fanen er det ein knapp som heiter View. Trykk på den, og du kan velge om du at fanen skal opnast i framgrunnen, bakgrunnen eller ikkje i det heile, når du starter ei nedlasting.

Lenke til kommentar

Takk for svar! Men det blir egentlig litt feil, kan jo forklare hele greia da. Har seg sånn at jeg har et program som laster ned noen filer automatisk, tenker da på natta mest. Dette funker jo greit helt til det vinduet med åpne, lagre og alt det der ligger. Da blir liksom litt av hele vitsen med programmet borte egentlig, når jeg faktisk ikke får lasta ned de filene. Så da ser jeg etter om det går ann å gå utenom det vinduet, og at filene lastes ned uten noe forstyrelser.

:)

edit: Never mind, fant ut noe som var enda bedre..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...