Singh tha king Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeghar problem med lyden og bildet når jeg skal brenne den ned på CD. Men det er ikke noe feil på pc'en. Her er linken, jeg ikke fikk svar: Trykk på meg! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 noen? veldig irriterende problem! Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Har hatt samme problemet med movimaker og en divx avi fil. Men jeg går ut ifra at du tar filmen i fra kameraet med firewire og importerer den i dv.avi. Hvis du bruker usb får du dårligere kvalitet. (Beregnet på bilder og mpg4) Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 jepp, bruker firewire, men om jeg importerer den i dv.avi vet jeg ikke. Kan det hende at det er problem i moviemaker, siden det er den jeg bruker? Noen andre gratis videoredigering programmer på nett? skal bare bruke programmet til å importere filmen til maskina. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Noen andre gratis videoredigering programmer på nett?Sjå i tråden "Guide til redigeringsprogram" øvst i forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå