SPRCO Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Hei. Jeg vet ikke om dette er rett forum, men jeg prøver meg. Dette er problemet: Jeg har en trådløs ruter/boks eller hva det nå heter, som skal kunne gå i 54 mbps. Når denne 'boksen' var ny holdt den seg på 54 mbps hele tiden og jeg hadde lite problemer med internett. Men nå skifter den hastighet hele tiden, mellom 2 og 54 mbps. sa.bmp Dette fører til at jeg blir disconnecta veldig ofte når jeg f.eks. spiller Battlefield 2. Dette er selvfølgelig veldig irriterende, så jeg lurer på hvordan man kan få denne ruteren til å bli mer stabil. Jeg vil legge til at ruteren ikke er mer enn et halvt år gammel, jeg sitter 20 cm. fra den og dette er en bærbar data. Når jeg først har laget en post her, så benytter jeg anledningen til å prøve og få fiksa et annet problem: Hver gang et program henger seg opp, så trykker jeg som de fleste andre gjør alt+ctrl+delete. Dette skal jo hjelpe meg til å få avslutta programmet, men det blir bare verre. Dette er hva som skjer: sa.bmp Når jeg trykker en gang på alt+ctrl+delete så kommer det ofte opp rundt 20 vinduer, så dette blir mer et problem enn en hjelp. Jeg får heller ikke gått ut av disse vinduene i og med at krysset oppe i hjørnet er borte. Håper noen kan hjelpe meg. Takk. Endret 15. januar 2006 av NoElite Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Task Manger problemet ditt er enkelt. Dobbelklikk på rammen så vises den normalt. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Lol. Det burde jeg ha skjønt. takk Det trådløse probemet da? Noen som vet? Endret 15. januar 2006 av NoElite Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Ingen som vet hvordan man stabiliserer trådløse nettverk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå