sigurd90 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ei Vennine av moren min skal til Japan om 2 uker. Derfor lurer jeg på om Ipod er billigere der? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Det kan godt være, men husk at du ikke får den med norsk meny. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Hehe der sa du noe, jeg burde kanskje sjekke ut en av de japanske mp3'spillerne istede. De er vel en del billigere der nede. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg kan velge japansk meny på min iPod som er kjøpt i USA, men bruker selvfølgelig norsk. Dette er altså ikke et problem i det hele tatt, når man starter iPoden for første gang får man velge språk selv. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Da har vi slått det fast, selv om jeg ville spurt selgeren for å få det dobbeltsjekket. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Du trenger ikke få det dobbeltsjekket engang. iPod firmwaren har 20 språk eller no sånt. Lenke til kommentar
panbanan Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Du får som regel kun kjøpt billigere vare hvis kjøper produktet i hjemlandet sitt. Etter mine erfaringer har jeg funnet ipod billigst i USA. Studerer innen emne er vel ganske sikkert.. mulig hun finner en fake? hvem vet Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 i Japan er det ikke saa mye fake ute og gaar. Prisene er faktisk tilnaermet norske, saa det er ikke saa mye aa spare. Kanskje et par hundre kroner. Men Apple har vel internasjonal garanti, saa det er vel like greit aa spare de pengene naar du forst har sjansen. Lenke til kommentar
headgeek Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ipod firmware inneholder alle språk, så alle iPod's, kjøpt hvor som helst i verden, kan brukes med hvilket som helst språk. Og fake iPod?! Aner du hva du prater om? En fake iPod ville skapt kjempeoverskrifter overalt! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Fake produkter finnes da "overalt" i asia, saaklart det finnes fake ipoder ute og gaar. Saa du ikke nyheten om SE telefonene i Asia paa amobil.no? Endret 17. januar 2006 av Serqevx Lenke til kommentar
headgeek Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 En fake iPod har ennå ikke blitt vist frem, dersom du kan vise til noe dokumentert tilfelle av dette så ville dette blitt blitt mottatt med takk av Apple! Det finnes mye fake produkter, ja, er nettopp blitt lurt i Bangkok av oppladbare GB-batterier, AAA 1100 mAh, som viser seg er absolutt ikke det! Men innpakning og selve batteriene så helt helt ekte ut dernede! Før bruk/test av kapasitet, og dernest nøyere visuell sjekk med lupe og godt lys! Heldigvis ingen stor investering tapt. Men iPods er ennå ikke kopiert, så det ville jeg ikke hatt motforestilling mot å kjøpe i Asia. Men Apple, og Sony, og Oakley, blant annet, får du kun kjøpt i egne merkebutikker der nede, og finner du noe av dette andre steder er det enten brukt eller kopier, og da er du allerede advart! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Her kan du lese at Ipod er blit forfalsket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå