sofarot Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Dette er et problem så jeg nå er lei av. Etter å ha redigert et innlegg i en tråd, kommer jeg til https://www.diskusjon.no/index.php? Litt kjipt å spore opp tråden igjen... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Har av og til opplevd det samme sjølv. Er jo berre til å trykke "Tilbake" 2 ganger, men skal vel ikkje være sånn. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Er utrolig irriterende syns jeg Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Merker dette problemet hver gang jeg redigerer. Veldig plagsomt. Det er fortsatt slik. En fiks, eventuelt en kommentar ville blitt satt pris på EDIT: Tipper det skjer nå også EDIT2: Faktisk ikke! *forvirra* Endret 17. januar 2006 av smetho Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hvor opplever dere problemet? (hvor på forumet) og er det samme problem med forskjellige nettlesere? Lagde en posten i testposter nå men ble ikke redirected til https://www.diskusjon.no/index.php? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Har noenlunde samme problem, men jeg får en "Connection closed by remote server" melding når jeg skal poste, og innlegget blir ikke registrert. Det skjer hvis jeg bruker "Svar nå" eller "Rediger" knapp for et innlegg. "Hurtigsvar" fungerer derimot helt greitt. Dette ser ut til å skje bare her på jobb, ikke hjemme. Prøvde meg i testposter men der fungerte det OK. Edit: Bruker Opera. Endret 18. januar 2006 av hårek Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Har ikke lagt merke til noe slikt. Hvis alle skrive hvilken nettleser de bruker kan det kanskje hjelpe. Selv bruker jeg Opera. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Fint om noen kan henvise direkte til en post når det skjer så vi kan få sjekke opp saken litt. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hos meg, og hos dama, har det skjedd i både Opera og IE. Særlig husker jeg det har skjedd en del ganger i Siste Ordet-tråden, men vet jeg har opplevd det i andre tråder også. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Det ble gjort et par endringer i går igjen, så vi får se om problemet dukker opp igjen eller ikke... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det fungerer bra nå for min del, så feilen er tydeligvis rettet opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg