Mann_Av_Gull Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Synes uansett det er greit å ha en floppy stasjon i maskinen Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg også, just in case, er ofte jeg må hjelpe venner som ikke har nyere HK og da trengs det.. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Har selv bestilt meg et slikt vifteløst Abit kort fra netshop nå. På tide å oppgradere den AGP baserte maskinen fant jeg ut. Og bestilte også en 7800GT... Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 jeg får mitt imorgen skal komme med litt komentarer og intrykk da.. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 jeg får mitt imorgen skal komme med litt komentarer og intrykk da.. 5466471[/snapback] Flott! Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 jeg får mitt imorgen skal komme med litt komentarer og intrykk da.. 5466471[/snapback] nå? fått hovedkortet? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 nei pga av storm i nordland. alle veier er stengt og all kollektiv transport er innstilt. posten komm ikke fram idag. men i morgen er det en ny dag krysser fingrene på at været bedrer seg. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 nei pga av storm i nordland. alle veier er stengt og all kollektiv transport er innstilt. posten komm ikke fram idag. men i morgen er det en ny dag krysser fingrene på at været bedrer seg. 5471699[/snapback] Så på nyhetene om det været dere har ja. Fysj for et dritvær! Her i Kirkenes har vi 25 minusgrader og litt vind,det er svinkaldt. Ikke akkurat drømmevær det heller. Fint å sitte inne å kose seg med data i varmen er det hvertfall. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 litt kjiipt når man har datadeler på vei Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Ja her i Midt-Troms regionen er det iskald vind som blåser gjennom marg og bein. Måtte hive meg opp enda en panelovn under det ene stuvinduet for å holde varmen. Håper ikke min pakke fra Netshop blir så fryktelig forsinket Endret 21. januar 2006 av OcMax Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 hehe. Været er forferdelig nå. Til og med her på sørlandet Jeg fikk akkurat Battlefield2 Specal Forces i posten og så røyk både strøm og internett på sekundet Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Uværet gir seg i nord og ifølge pakkesporing er nå hovedkortet mitt i havn på postkontoret skal hente det ut etter jobb imorgen Endret 22. januar 2006 av carl-kr. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Uværet gir seg i nord og ifølge pakkesporing er nå hovedkortet mitt i havn på postkontoret skal hente det ut etter jobb imorgen 5480803[/snapback] Kjempeflott. Får sikkert mitt også utover i uka en gang. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Tror jeg får mitt i morgen Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 mitt er i hus! har innstalert det,formatert maskinen. sitter her å tester. silence! godt å være uten vifte. instaleringen gikk kanske knøvlete for seg. har aldri hadd SLI hk før og skjønte ikke helt det dær med "shadowcard". at man måtte ha det i for at maskinen skulle starte plages med å få USB portene til å fungere. får ikke musen til å fungere, men laptopmusen fungerer?? aldri vært borti noe sånt før. får jeg det til å fungere skal jeg si meg meget fornøyd. fulgte med haugevis av kabler skulle lagt inn et par bilder,men minnekort leseren min er USB Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 mitt er i hus! har innstalert det,formatert maskinen. sitter her å tester. silence! godt å være uten vifte. instaleringen gikk kanske knøvlete for seg. har aldri hadd SLI hk før og skjønte ikke helt det dær med "shadowcard". at man måtte ha det i for at maskinen skulle starte plages med å få USB portene til å fungere. får ikke musen til å fungere, men laptopmusen fungerer?? aldri vært borti noe sånt før. får jeg det til å fungere skal jeg si meg meget fornøyd. fulgte med haugevis av kabler skulle lagt inn et par bilder,men minnekort leseren min er USB 5486812[/snapback] Går seg vel til Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) den 4 PINS strømkontakten på hk (se bilde side1).. skal den være i eller gjelder det kun ved SLI kjøring?? edit: det at USb ikke fungerer.. kan det være en "wake-up" funksjon? står noe om det i manualen. må flytte på noen jumpere på hk. kan jeg gjøre det i bios..lite fristende å åpne kabbiset en gang til Endret 23. januar 2006 av carl-kr. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 ingen som vet? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Molex kontakten skal være tilkoblet hovedkortet selv om du ikke bruker SLI. Rart at ikke USB fungerer, har du prøvd flere forskjellige USB enheter? Har du prøvd flere enn 1 USB port? Tror ikke jeg måtte bytte rundt på noen jumpere på mitt hovedkort. EDIT: Har du installert Windows på nytt, eller bare overført harddisk med Windows fra forrige PC? Hvis du har installert Windows på nytt, er Service pakke 1 installert? Har du sjekket i enhetsbehandling under sytem i kontrollpanelet om det er noen enheter som har gult utropstegn? Endret 24. januar 2006 av JoergenJonassen Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Tror nok "molex" kontakten på hovedkortet IKKE skal være tilkoblet om man ikke kjører SLI-modus. Står ihvertfall i manualen på mitt, men selvsagt kan det være forskjell fra HK til HK.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå