Janster Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg blir tvingt ut av fullscreen modus når jeg spiller noe hele tiden, og må flippe tilbake. Jeg skjønner ikke hva som kan gjøre dette, noen som har noen erfaringer. Jeg har søkt og lett overalt uten noe spesiell suksess . Standard maskin, med ATI 9600, AMD 1600 og ikke noe spesiellt ellers på den. Jan Lenke til kommentar
mikajoh Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Har du lastet ned de nyeste driverne til grafikk kortet ditt ? Lenke til kommentar
Janster Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Hei, ja jeg var på Radeon sine sider akkurat i går, men neida, den går ut likevel Jeg har lett og lett, men hverken google eller annoyances.com har noe info Jeg har også lett etter skjulte programmer og adcrap i bakgrunnen, uten noen direkte resultater, noe ymse som har blitt slettet , men ser ikke ut til å ha noen effekt Jan Endret 15. januar 2006 av Janster Lenke til kommentar
mikajoh Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Er det samme på alle fullscreen programmer/spill? Lenke til kommentar
Janster Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 vel spiller bare WoW og Civ 4 på den og begge mister fullscreen av og til LUrer på om det er MSN messenger nå, skal sjekke det i kveld. Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå