Ata Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Batteriene på min fem år gamle Sony CD Walkman D-EJ825 er oppbrukt. Batteriene den bruker er av typen NC-6WM. Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg to stykk nye slike (eller bedre)? - Ata Edit: Jeg fant, jeg fant! For de som lurer så fant jeg dem her. Endret 15. januar 2006 av Ata Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) jeg har en diskman liggene med Sony NH-14WM batterier liggende som laderen er øderlagt på. du kan få batteriene hvis du kjøper hele greia. send meg en PM om det er noe inntresant. vet ikke om batteriene funker som de skal men de gjorde det når jeg brukte spilleren sist. følger også med en billader somkan brukes til det meste. bateriene skal gå om verandre ifølge internett. Sony NH-14WM EDIT: spilleren fungere helt fint. måtte jo teste den om den fungerte også sitter å hører på den nå med en extra batteri pakke man kan plugge i med 2*AA batterier Endret 15. januar 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå