sofarot Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Foreslår å innføre en liten straff for dem så herjer forumet med fylleposting og dritt. # #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.# #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. # #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. Fylleposting bryter jo som regel mange av de reglene der, så det burde jo ikke være noe problem med en liten utestengelse? Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Du kan jo rapportere de du kommer over. Folk har blitt utestengt for kortere perioder pga fyllevrøvl før. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Hvorfor ikke slå hardt ned på det, slik at de ikke kommer med slikt fyllevrøvl? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hvorfor ikke slå hardt ned på det, slik at de ikke kommer med slikt fyllevrøvl? 5441167[/snapback] Fordi at når en er full nok til å vrøvle her så husker man ikke hva regelverket sier uansett? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hvorfor ikke slå hardt ned på det, slik at de ikke kommer med slikt fyllevrøvl? 5441167[/snapback] Fordi at når en er full nok til å vrøvle her så husker man ikke hva regelverket sier uansett? 5441427[/snapback] Lukter jeg "fylla har skylla" her? Kan jo minne om at politiet blant annet slår sånn passelig bra ned på fulle folk som bryter norske lover. At man er full betyr ikke at man automatisk bør slippe unna regelbrudd. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Ting bør man da ha kontroll på. Jeg roter ikke med andre når jeg har dame, selv om jeg hadde vært full.. Normal folkeskikk finns visst ikke lenger.. Endret 15. januar 2006 av ketchez Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Normal folkeskikk finns visst ikke lenger.. 5444047[/snapback] 10 poeng til deg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Kan jo minne om at politiet blant annet slår sånn passelig bra ned på fulle folk som bryter norske lover. At man er full betyr ikke at man automatisk bør slippe unna regelbrudd. 5443716[/snapback] Et lite tilleggsnotat: Det er slik at hvis rusen er selvpåført, så skal man dømmes etter gjeldende lover. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Normal folkeskikk finns visst ikke lenger.. 5444047[/snapback] 10 poeng til deg. 5444068[/snapback] Schpanks Så jeg foreslår å slå hardt ned på fylleposting, med warn og ferie en dag eller to Lenke til kommentar
am3k Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Vi vurderer selvsagt i hvilken grad de bryter med reglene våre, og tilpasser reaksjonen deretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg