printable Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg har netopp fått meg modchip og jeg lurer på hvordan man lager et ps2 spill Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 tror ikke man kan lage ett ps2 spill med en mod-chip... anyway, mener å ha hørt om at du må søke om å få programvare du kan lage spill med, men det er MYE jobb, tror ikke du helt vet hva du driver med, og hva en modchip gjør.... Lenke til kommentar
printable Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Tror du ikke jeg vet hva jeg snakker om har fått vite at det går an a laste ned ps2 spill på www.linkfjernetogadvarselutdelt.com Endret 21. januar 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 det er STOR forskjell på å lage og laste ned spill, uansett, så er den siden du linker til ulovlig her på forumet, så jeg raporterer deg... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Uønsket tema på forumet, og når trådstarter er registrert i går, burde retningslinjene være ekstremt friskt i minne. Man må til og med krysse av hvorvidt snakk om piratkopiering er ønsket på forumet eller ikke. Advarsel utdeles, tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg