Gå til innhold

DetonatorXP

Cypres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor snakker folk bare om 3DMark-poeng når det kommer en ny nVidia-driver? Hva med å teste hvordan ytelsen er i litt mindre populære spill, eller spill i det hele tatt? Frameraten min i Comanche 4 gikk rett i dass med Detonator 23.10, og det er sikkert ikke det eneste spillet som lider med disse driverne.

Jeg har en sterk mistanke om at nVidia bare optimaliserer driverne sine for 3DMark og Quake 3.

Men så lenge folk maser om syntetiske benchmarks, vil nVidia bare fortsette å jukse. For juks er akkurat hva det er. Det ble et voldsomt oppstyr da ATI laget optimaliserte drivere for Quake 3, men jeg har ikke hørt noe angående nVidia og 3DMark-jaget deres.

Lenke til kommentar

baltazar: jeg har et hercules gf3ti200 som kjører på en litt høyere klokke enn default.

ellers er jeg jo enig i at 3dmark2001 er litt kunstig, men det er steike ta så lett å falle for fristelsen å bruke et så enkelt program. synes imidlertid jeg så en merkbar forbedring også på høy oppløsning i return to castle wolfenstein (har dog ikke målt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...