Cypres Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Nye drivere ble sluppet i dag!!!!! http://www.nvidia.com Lenke til kommentar
pali Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 knallbra effekt på mitt gf3ti200 iallfall. opp fra 6200 til 6817 i 3dmark2001 (winxp og xp1600). digger nye nvidiadrivere, imponerer meg nesten hver gang. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 imponerende, gleder meg til jeg får mitt hercules gf3 ti200 :smile: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Tør jeg spørre hvilken produsent GF3 Ti 200 kortet ditt har? Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 hva er egentlig forskjellen på GPU og WDM Driverene? Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Hvorfor snakker folk bare om 3DMark-poeng når det kommer en ny nVidia-driver? Hva med å teste hvordan ytelsen er i litt mindre populære spill, eller spill i det hele tatt? Frameraten min i Comanche 4 gikk rett i dass med Detonator 23.10, og det er sikkert ikke det eneste spillet som lider med disse driverne. Jeg har en sterk mistanke om at nVidia bare optimaliserer driverne sine for 3DMark og Quake 3. Men så lenge folk maser om syntetiske benchmarks, vil nVidia bare fortsette å jukse. For juks er akkurat hva det er. Det ble et voldsomt oppstyr da ATI laget optimaliserte drivere for Quake 3, men jeg har ikke hørt noe angående nVidia og 3DMark-jaget deres. Lenke til kommentar
pali Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 baltazar: jeg har et hercules gf3ti200 som kjører på en litt høyere klokke enn default. ellers er jeg jo enig i at 3dmark2001 er litt kunstig, men det er steike ta så lett å falle for fristelsen å bruke et så enkelt program. synes imidlertid jeg så en merkbar forbedring også på høy oppløsning i return to castle wolfenstein (har dog ikke målt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå