Fisha Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei En venn av meg skal kjøpe ny bærbar. han har sett mye på denne: http://mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=57272# -En HP pavilion dv4276 Er det noen der ute som kan hjelpe oss? Er dette en bra pc? Får man valuta for pengene? Vi blir kjempeglade for alle innlegg Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) hva skal han bruke den til ? Grei pc det der...egetnlig! Men til spilling vet eg ikke helt...vilket skjermkort står i pc-en? Endret 15. januar 2006 av Sheriff_buford Lenke til kommentar
Lid/Ran Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Pc'n har mye bra i seg, men personlig synes jeg den svikter på to viktige områder: Den har skjermkort med delt minne, og en treg harddisk. Jeg mener man bør ha dedikert skjermkort og 5400 rpm harddisk. Dette bør du klare å få i prisklassen. Ellers har den bra prosessor, godt med minne, harddisken er stor og den har BT (om du trenger det da). Hva skal du bruke den til? Noen absolutte krav til noen av spesifikasjonene? Olav Endret 15. januar 2006 av olav1974 Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Takker for innlegg Hmm her er skjermkortet: Intel Graphics Media Accelerator 900 med 128 MB delt skjermminne ikke det beste jeg har sett men. Han skal bruke pcen mest til skolearbeid, surfing og chatting men også litt småspilling(spill som warcraft 3 og slikt gåt vell fett på denne pcen eller?). Lenke til kommentar
Lid/Ran Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Det skjermkortet er seriøst fryktelig dårlig. Hvis han ikke er noen gamer ville jeg tatt en titt på Dell i6000. Da får du 2ghz PM pros., 1gb ram, 80gb 5400rpm HD, skjerm med bedre oppløsning, veldig mye bedre og dedikert skjermkort (selv om dette heller ikke er noe hardcore gamer kort) for 10700,-. Spar evt 1000,- på å velge 512 ram. Det blir uansett en veldig mye bedre pc, og ram kan lett utvides senere ved evt behov. Bare et tips Olav Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Okidoki Skal prøve å overtale han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå