Gå til innhold

Trenger satan-musikk som vekking!

Articfare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funeral Rape - Vaginal Cannibal kan også fungere, og som Hylo nevner, Disgorge. Våkner man ikke av dette bør man slutte og legge seg...

Edit:

A Doleful Night In Thelema

Men den har ikke den frekke kirke synthen i begynnelsen....

Endret av AMD-GNom
Lenke til kommentar

Hard metal er ikke noen god måte å våkne på. En kveld hadde jeg sovnet fra Arcturus - The Sham Mirrors i cd-spilleren, og med spilleren innstilt på "random" våknet jeg til "Radical Cut" på full styrke. Hjelpes, en kan få hjerteinfarkt av mindre.

Lenke til kommentar
Hard metal er ikke noen god måte å våkne på. En kveld hadde jeg sovnet fra Arcturus - The Sham Mirrors i cd-spilleren, og med spilleren innstilt på "random" våknet jeg til "Radical Cut" på full styrke. Hjelpes, en kan få hjerteinfarkt av mindre.

5448152[/snapback]

Støttes. Ihsahn er skummel!

Lenke til kommentar

5448152[/snapback]

5451024[/snapback]

Ihsahn? Hva har han med Arcturus å gjøre?

Lenke til kommentar

5448152[/snapback]

5451024[/snapback]

Ihsahn? Hva har han med Arcturus å gjøre?

5451033[/snapback]

Spiller/spilte ikke han i Emperor da? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg synes kombinasjonen seng i ene enden av rommet, "stereoanlegget" (les: microanlegg), i andre enden av rommet, fjernkontroll med batteriene fjernet + Marilyn Manson er en grusom kombinasjon - Spesielt for meg som så inderlig hater den typen musikk... Da må jeg ut av senga så fort jeg bare klarer for å slå av driten ;)

Works like a charm every time

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...