foseid Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei! Jeg skal kjøpe meg nytt tower og valget står nå mellom Thermaltake Armor, og "storebroren" Thermaltake Kandalf. Det jeg lurer på er hva som egentlig er forskjellen på disse to typene? Er det bare døra i front som er bytta ut? Thermaltake Home På forhånd Tusen Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Tror ikke det er så veldig stor forskjell. Det som er mest forskjellig er designet -og prisen. Lenke til kommentar
mariusam Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 jeg har thermaltake armor, kjøpt det fordi det var billigere, faktisk 350,-, det er ganske mye når det er bare "en dør" forskjell+ thermaltake armor har bedre kjøling når du ikke har den døra i veien:P Lenke til kommentar
foseid Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Ok... men er du sikker på at det bare er døra? ikke noen andre vifter eller noe sånt heller? Takker for svar! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Er vel samme kabinettet bortsett fra fronten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå