Sadfez Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei, I dag satt jeg sammen den nye pc'n min. Har vært ganske fornøyd, helt til jeg skulle teste micen. Har aldri hatt problemer med lav lyd i micen før. Med gamle hovedkortet (nforce2 chipset) fikk jeg krystallklar lyd. Dette er altså da et lydkort, som er intregrert i hovedkortet. Jeg har satt alt som har med mic på fullt. Men den får likevel ikke med seg at jeg snakker. Det som er litt rart, er at den får med seg musikken jeg spiller. Og det kommer er slags "skraping" fra høytalerene, når jeg plugger inn micen. Skjønner hvorfor dette skjer. Og ja, micen er koblet riktig i. Dette er altså på et MSI K8N NEO4-F, nForce4, Socket-939, ATX Raid, Lyd, 4xSATA, GbLAN, PCI-Ex16 hovedkort. Og jeg har icemat mic. Noen som har et tips eller to, slik at jeg får orden på dette? Er gangske avhengig av mikrofonen til spilling ect. Alt som kan komme til hjelp, tas i mot med stor takk =) Mvh, Kristoffer Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 jeg ville gått igjennom wizarden som du finner i properties på lyd/kontrollpanelet, dette har fiksa sånt for meg før, uten at jeg veit hvorfor Du kan jo også prøve '' mic boost'' ... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Problemet ditt er nok "MSI" som hovedkortet er laget av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå