applemania Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Spennende. Leser en bok akkurat nå der russerne skyter ned et amerikansk fly fullt av virusinfiserte mennesker. De russerne, gotta love 'em! Endret 15. januar 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Husker når jeg var mindre og jeg og en kompis hadde 2 slike .. når har jeg glemt hva det heter men det er sånne man kan prate med hverandre på 1 km avstand o.l så plutselig fikk jeg inn utrolig høyt og tydelig, en haug med dansker som babla om no greier jeg har glemt O_o *legge seg* Lenke til kommentar
St.Jan Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 En bedre signalkabel og muligens noe skjerming av høytalerkablene skulle vell hjelpe? Altså Skjermet teip eller alufolie? Pakke inn hele subben (er ikke kjent med det annlegget) med folie? Noe slik det må bli.. Eller du kan pakke inn hele rommet med blyplater? Det virker garantert Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Haha, hvor tøft er det ikke å få inn russere på høyttaler annlegget sitt da jeg husker for noen år siden , jeg og noen kompiser var på skolen, og da fant vi en walkie talkie som vi brukte, og da fikk vi inn noen russere , og da ropte vi SOS i walkie talkien, russerne ble jo helt gale, spurte på engelsk hva posisjonen vår var å sånt! arti :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå