AndersT2 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 En kollega har kjøpt en Elkjøp PC. Den har kun 512 MB minne, og hadde trengt 1 GB får å kjøre spill uten hakking. Jeg sjekket hvilken type RAM som var i med CPUZ, og det er DDR2 PC4300, og det er 2 brikker á 256 MB. Det er plass til 2 til. Men på produsent så stod det Swiss.... Det er noe jeg aldri har hørt om. Vil den funke greit om jeg kun dytter i noe no-name eller noe fra Twinmos sammen med de? 2 nye brikker på 256 MB, eller må han punge ut for en hel GB nye RAM. Vil gjøre det så billig som mulig, siden det er ste-sønnen som skal betale, og han bruker sine sårt sparte lommepenger (er 12 år). Det blir ikke snakk om noe klokking eller noe annet enn litt spilling på maskinen. Andre spesifikasjoner på maskinene er Pentium 4 - 2.93 GHz XFX 6600 GT Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg er ingen ekspert, men jeg tror ikke det skal ha så mye å si siden du ikke skal klokke eller noe. Jeg har kjørt forskjellige merker før og det har funket det. Men vent med å kjøpe til noen andre kan bekrefte at jeg har riktig Lenke til kommentar
persistent Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Kjører selv forskjellige merker i dag (2+1 512MB), og har aldri hatt noe problemer med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå