Gå til innhold

Kjærester og merkedager!?!?! Jenter SE HER!!

dale

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med camilla i en uke på torsdag(eeey! now u know!).. må vel markere det på en eller annen måte..

Hva gjør jeg? kjøper jeg roser, baker kake og stikker på besøk? eller ?

Jeg har ingen anelse!! Men en "Tropisk Aroma"(sabla god kake) og 3 røde roser på døra er vel ikke så ille?

Hjelp meg ut her jenter (og gutter)!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En rose for hver dag er mere originalt enn 3, selv om det er rett at 3 roser betyr "jeg elsker deg".

Når dere har vært sammen en måned eller noe sånn, så begynner det å bli litt vilt å gi en rose for hver dag. Nå kan det vel diskuteres om du vil sende signalet "jeg elsker deg" etter èn uke? Jeg mener hvertfall den setningen betyr såpass mye at man bør vente en *liten* stund med å si det. Gi a 7 du!

Èn ting må du dog huske, og det er at jenter har et motto: "mye vil ha mer".

DVS: Ikke begynn forholdet med å overøse henne med 60 roser eller noe sånn, det blir bare tull & tøys av. Derimot setter de utrolig stor pris på overraskelser ut av intet(!)

Resten finner du ut ved prøving og (forhåpentligvis ikke) feiling!

Good luck on ya!

Lenke til kommentar

Etter en uke trenger en ikke nødvendigvis gi noe. Trenger ihvertfall ikke være MYE (om du ikke da er spesielt redd for å miste hu og går for å kjøpe hjertet hennes :smile: (jenter liker slikt....). Forslaget ovenfor om å overraske dem en helt vanlig dag med noe (blomster, konfekt, alle slags gullsmed-artifakter(!!)) helt uventet er bra! Kjøpte en ring til min kjære jeg, og da jeg gav den til henne satt hun å måpte. Så det lyste av øynene hennes :smile: og så ble det kos på meg til kvelds :wink:

Bare for opplysningens skyld så er jeg ikke veldig rutinert når det kommer til dette feltet, men jeg og dama hadde da 5 mnd dag på mandag :smile: Blir mer feiring på 6mnd dagen garantert! TIPS. Legg inn viktige dager på kalenderen på mobilen :grin: Har redda meg mang en gang, hehehe....

Lenke til kommentar

Dette er sikkert litt sent, for forhåpentlig vis har du planene klare nå :smile: Men et framtidig tips til alle guttene her. Roser er fint, det er alltid spesielt å få roser, for det er ikke noe man kjøper til hverdags. Men jeg tror (det er slik for meg i hvert fall) at det beste du kan gjøre på en merkedag er å planlegge noe som dere ikke gjør til vanlig. For eksempel kan du lage middag til henne. Pass gjerne på at dere kan være alene (intim middag, med stearinlys og full pakke). Nivået på middagen (gormet måltid eller kjøttkaker i saus) er ikke det viktigste. Det viktigste er at nivået er litt over det hverdagslige. Hvis hun er vandt til at du serverer grandis kan selv en enkel hjemmelaget middag være en positiv overraskelse. Det viser at du har brukt tid og omtanke for å gjøre kvelden spessiel. Ikke vær redd for å prøve noe i frykt for at det skal gå galt. Er hun glad i deg vill hun sette pris på forsøket, og antakeligvis synes at kvelden er fantastisk selvom middagen var litt svidd eller det begynner å regne når du hadde planlagt å ha picknick.

Når det gjelder hva man burde planlegge kan jo dette variere veldig fra jente til jente. Er du veldig usikker, kan du alltid i begynnelsen av et forhold spørre venninnen hennes, men ikke spør hva du skal gjøre, legg en plan og forhør deg om det er noe hun ville like. Etter hvert burde du selv vite hva kjæresten din setter pris på.

Lenke til kommentar

tunefish skrev (2002-09-14 16:37):

Roser er bra, men pass på å ikke gi henne 7 stykker.

For det betyr visstnok:

"Takk for alt, du var god i senga, men nå har jeg fått det jeg ville ha, så jeg slår opp."

Ja, jeg tror nok at det er det første alle jenter tenker hvis de får 7 roser...

rose.gifrose.gifrose.gifrose.gifrose.gifrose.gifrose.gif

(De var altså til Xell) tounge_smile.gif

[ endret av Jimmy Pop den 2002-09-16 15:28 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...