sindre2 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Heisann! (Hvis jeg har postet innlegget i feil forum, håper jeg det blir flyttet.) Er på utkikk etter meg en serverplass med eget valgfritt domain-navn. Det trenger ikke å være store plassen på serveren. 50-100 mb burde holde lenge. Jeg trenger heller ikke mange e-mail adresser og andre avanserte greier. En egen website-builder sier jeg ikke nei takk til. Vet at jeg får det jeg ser et på home.no, start.no, osv. Men jeg vil ha mitt eget domain-navn uten home.no/XXX/start.no/XXX. Plassen må være rimelig. Det vil si maks 300 kr året eller 25,- måneden. Noen forslag? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Dette hører hjemme under Programvare -> Nett-tjenester, der vil du f.eks finne INFO: Webhosting, oversikt. For øvrig kan jeg anbefale TJC.no Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Surftown Bra, billig, stabilt og ja, funker bra det Edit: Ikke riktig type link gitt Endret 16. januar 2006 av TheGizmo Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) jeg bruker b-one (b-one.net). Et dansk firma som tilbyr 500MB og ubregrenset med trafikk og ant. epostadresser m.m. til kun kr 10,- pr mnd. Har tilgang på diverse serverspråk (asp, php, mysql o.l). Er verdt å sjekke ut! Edit: Klikkbar link Endret 15. januar 2006 av qualbeen Lenke til kommentar
GaKKGaKk Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Støtter b-one. Har hatt domene og web-hotell der i noen år, og har ingenting å utsette. Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 500mb fra b-one er kanskje litt mye for meg, men sikkert kjekt å ha. Har også sett litt på den minste kontoen hos tjc.no og synes den virker grei. Litt usikker på hvilken jeg skal velge. Jeg har kanskje ikke bruk for så mye som 500mb til 320,- år? Kanskje det er bedre å få 100mb til 220,- året? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Bruker også b-one.net! Er stort sett veldig fornøyd med prisen og tjenestene som følger med! Eneste jeg har å utsette på det er at det innimellom virker som om det går litt treigt å komme inn på sidene mine.. Til noen tider kommer jeg ikke inn i det hele tatt! F.eks. i sta, når klokka var ca. 9 så kom jeg ikke inn på min hjemmeside eller b-one.net sin side! Er det flere som har opplevd dette eller er det bare meg?? Har 3.5 mb linje fra Telenor så det skal ikke være noe problem med linja mi.. Bor i Fredrikstad forresten hvis det kanskje har noe å si.. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) 500mb fra b-one er kanskje litt mye for meg, men sikkert kjekt å ha. Har også sett litt på den minste kontoen hos tjc.no og synes den virker grei. Litt usikker på hvilken jeg skal velge. Jeg har kanskje ikke bruk for så mye som 500mb til 320,- år? Kanskje det er bedre å få 100mb til 220,- året? 5449900[/snapback] Koster forresten bare 320,- ved førstegangs registrering. Deretter kommer en kostnad på 10,- pr mnd. + den årlige domene avgiften, som varierer i pris alt ettersom hva slags domene du velger (.com/.net/ osv) Endret 17. januar 2006 av alansmith Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå