Gå til innhold

Bililg serverplass med domain-navn

Anbefalte innlegg

Heisann!

(Hvis jeg har postet innlegget i feil forum, håper jeg det blir flyttet.)

Er på utkikk etter meg en serverplass med eget valgfritt domain-navn. Det trenger ikke å være store plassen på serveren. 50-100 mb burde holde lenge. Jeg trenger heller ikke mange e-mail adresser og andre avanserte greier. En egen website-builder sier jeg ikke nei takk til.

Vet at jeg får det jeg ser et på home.no, start.no, osv. Men jeg vil ha mitt eget domain-navn uten home.no/XXX/start.no/XXX.

Plassen må være rimelig. Det vil si maks 300 kr året eller 25,- måneden.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

500mb fra b-one er kanskje litt mye for meg, men sikkert kjekt å ha. Har også sett litt på den minste kontoen hos tjc.no og synes den virker grei. Litt usikker på hvilken jeg skal velge. Jeg har kanskje ikke bruk for så mye som 500mb til 320,- år? Kanskje det er bedre å få 100mb til 220,- året?

Lenke til kommentar

Bruker også b-one.net!

Er stort sett veldig fornøyd med prisen og tjenestene som følger med!

Eneste jeg har å utsette på det er at det innimellom virker som om det

går litt treigt å komme inn på sidene mine..

Til noen tider kommer jeg ikke inn i det hele tatt! F.eks. i sta, når klokka var ca. 9 så kom jeg ikke inn på min hjemmeside eller b-one.net sin side!

Er det flere som har opplevd dette eller er det bare meg??

Har 3.5 mb linje fra Telenor så det skal ikke være noe problem med linja mi..

Bor i Fredrikstad forresten hvis det kanskje har noe å si..

Lenke til kommentar
500mb fra b-one er kanskje litt mye for meg, men sikkert kjekt å ha. Har også sett litt på den minste kontoen hos tjc.no og synes den virker grei. Litt usikker på hvilken jeg skal velge. Jeg har kanskje ikke bruk for så mye som 500mb til 320,- år? Kanskje det er bedre å få 100mb til 220,- året?

5449900[/snapback]

Koster forresten bare 320,- ved førstegangs registrering.

Deretter kommer en kostnad på 10,- pr mnd. + den årlige domene avgiften, som varierer i pris alt ettersom hva slags domene du velger (.com/.net/ osv)

Endret av alansmith
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...