Midnight_walker Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg klart av en merkelig grunn å poste gjeldsbrevet/stipendmeldinga uten frimerke... Hva skjer? Sender lånekassa det tilbake eller trekker de det fra stipendet eller hva skjer? Hilsen Simen Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg klart av en merkelig grunn å poste gjeldsbrevet/stipendmeldinga uten frimerke... Hva skjer? Sender lånekassa det tilbake eller trekker de det fra stipendet eller hva skjer? Hilsen Simen 5439714[/snapback] Hehe, nei de trekker det nok ikke fra stippendet ditt. Helst blir det vel på posten fordi det ikke er noe frimerke på det. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Trodde det var sånn at det blir sendt likevel... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Det blir nok neppe på posten Det kan jeg si ganske så sikkert. Det blir sendt, og lånekassen må betale gebyr på det. Om lånekassen er så gniten at de trekker det fra på stipendet/lånet ditt er usikkert, men jeg tviler egentlig på det siden det sikkert ville blitt svært mye stress for dem. Det du KAN få problemer med er lengre saksbehandlingstid hos lånekassen, eventuelt at de ikke gidder å hente det og bare sender det tilbake for å slippe å betale gebyret. Dog, dersom det ikke står avsender på baksiden, så kan de i teorien ikke sende det tilbake til deg heller. Mitt tips til deg: Ring lånekassen om et par dager - en uke, og spør om de har mottatt brevet. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Takk for tipset Har sendt e-post til de, men har ikke fått noe svar ennå... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Du overlever sikkert om de trekker 6,5 kr. fra stipendet ditt x] evt. puttet i en bunke med "ergh, vente lenge med" konvolutter ;p OT: er det staten som får penger for frimerker eller posten ? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Du overlever sikkert om de trekker 6,5 kr. fra stipendet ditt x] evt. puttet i en bunke med "ergh, vente lenge med" konvolutter ;p OT: er det staten som får penger for frimerker eller posten ? 5453310[/snapback] Posten er vel staten, er det ikke? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Posten er vel staten, er det ikke? Posten er et AS, men staten eier 100%, så man kan godt si at Posten "er" staten ja Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Så da er det likegyldig uansett omtrent Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Så da er det likegyldig uansett omtrent 5453923[/snapback] Tja, man kan vel si det Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Svarmeldingen på stipend fra Lånekassen er allerede ferdig frankert, på en måte. Selv om det ikke står noen plass på brevet at porto er betalt av mottaker, fikk jeg beskjed om at den er frankert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå