DreamT Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Fikk det til. skal prøve å starte den snart:) Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Nå startet jeg pcn og fikk null skjermbilde! Men nå hører jeg tre bip. Et langt og to korte: biiiiippppp-bip-bip Faen? Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Sjekket den siden som var linket her når det var et langt biip og to korte og da var det skjermkortet så jeg skal prøve å sette det inn på nytt, skal også prøve og ta rammen inn og ut igjen! Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Nå fikk jeg skjermbilde Tusen hjertelig for all hjelp! Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Nå skal jeg sette inn hardisken! Kan velge mellom disse jumperne: - Master ON Slave OFF - Cable Select - Limis drives capacity to 32 Gbytes Det er bare en disk som skal stå på kabelen så jumperen bør vell stå på singel? men skjønner ikek helt deres system? Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) ok! Men hvilken innstilling skal jeg da ha i bios? Endret 22. januar 2006 av DreamT Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Bruk "Master" så får du ikkje mar problemer me det Lenke til kommentar
Patz Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 ok! Men hvilken innstilling skal jeg da ha i bios? 5479173[/snapback] BIOS finner ut av dette selv etter hvordan jumperen står. Hvis du bruker Cable Select så koble disken øverst på IDE kabelen, da blir den master. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå