lasus Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Vi har ein linksys trådløs router , å har litt problem med naboer som vil så veldi inn på våres nett , er det noen som kan hjelpe meg med å få sperret dt slik at det er kun maskinene i vårt hus som får tilgang til nettverket ? Takk for alle svar ! Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Enkelt, les manualen. Linksys er veldig enkelt, så du kan bare lete litt på instillingsidene dens. Hvilken modell har du? Lenke til kommentar
lasus Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Enkelt, les manualen. Linksys er veldig enkelt, så du kan bare lete litt på instillingsidene dens. Hvilken modell har du? 5439668[/snapback] Det er den som koster 699 viss dt var til hjelp, for eg huske ikkje akkurat hvilken modell det er, men vertfall inni innstillingene så er dt firmware v3.03.1 , å dt er vel dt som har noke å sei , for dt er vell inni der vi vikser dt ? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 OMG: "Den som koster 699" Hvor koster den 699? Gå ¨å se på fronten dens gutt... Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Som tidligere nevnt, les på ruteren din. Under står det modellnavnet og hvilken versjon det er. Jeg selv har en WRT54G V 3.1 Lenke til kommentar
lasus Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Som tidligere nevnt, les på ruteren din.Under står det modellnavnet og hvilken versjon det er. Jeg selv har en WRT54G V 3.1 5439779[/snapback] dt er dn vi har ja Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Liker avataren din, og derfor vil jeg tipse deg om å lese FAQ'n. Der kan du nok få masse tips. Om du fremdeles har problemer etter å ha lest den tråden, så kan du utdype litt mer i denne tråden. Hvilken sikkerhet har dere nå? Skjult nettverk? Passord? Osv.... Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Et lite tips er å søke her på forumet ved hjelp av søkefunksjonen. Jeg har som tidligere nevnt samme ruter som deg, så ved å søke på WRT54G vil du få en god del treff. Ellers kan jeg nevne at jeg har gått vekk fra original firmware, og bruker nå Tarifa, som absolutt kan anbefales. Lenke til kommentar
lasus Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Et lite tips er å søke her på forumet ved hjelp av søkefunksjonen.Jeg har som tidligere nevnt samme ruter som deg, så ved å søke på WRT54G vil du få en god del treff. Ellers kan jeg nevne at jeg har gått vekk fra original firmware, og bruker nå Tarifa, som absolutt kan anbefales. 5439875[/snapback] Tarifa ? kor for kan eg laste ned dt ? Lenke til kommentar
lasus Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Liker avataren din, og derfor vil jeg tipse deg om å lese FAQ'n. Der kan du nok få masse tips. Om du fremdeles har problemer etter å ha lest den tråden, så kan du utdype litt mer i denne tråden. Hvilken sikkerhet har dere nå? Skjult nettverk? Passord? Osv.... 5439847[/snapback] på wireless så er wireless security på disabled Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Tarifa ? kor for kan eg laste ned dt ? Det er noe med denne setningen, Lese manualen er en god ting men den er kansje skrevet på et språk du ikke behersker. Er det der du sliter ? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Sitat fra FAQ: Før du oppretter et emne: * Les gjennom hele Nettverk FAQ'en * Søk på forumet og Google Det er mange innlegg her med WRT54G som jeg har nevnt før. Jeg hadde et innlegg senest i går angående denne ruteren, der ga jeg og mange andre gode tips! (Jeg har selv funnet mye nyttig informasjon her, derfor har jeg ikke original firmware lenger.) Endret 15. januar 2006 av 9hdoksaet4 Lenke til kommentar
lasus Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Tarifa ? kor for kan eg laste ned dt ? Det er noe med denne setningen, Lese manualen er en god ting men den er kansje skrevet på et språk du ikke behersker. Er det der du sliter ? 5439945[/snapback] eg ekje noke dum når dt gjelder data visst du trur dt , einaste med kryptering eg ikkje harr sett meg inn i enda . å manualen finner vi ikkje igjenn ! Lenke til kommentar
fAke_ Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Les og lær, her er manualen. Lenke til kommentar
lasus Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 ¨Denne tråden kan egentlig låses nå ,for nå har eg fått et til med litt forskning her å der! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Retningslinjer. Kan tenkes du med fordel kan lese gjennom de, etter at du har lest manualen til din router. God natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå