Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp til å kryptere nettverket ?

Anbefalte innlegg

Vi har ein linksys trådløs router , å har litt problem med naboer som vil så veldi inn på våres nett , er det noen som kan hjelpe meg med å få sperret dt slik at det er kun maskinene i vårt hus som får tilgang til nettverket ?

Takk for alle svar ! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enkelt, les manualen. Linksys er veldig enkelt, så du kan bare lete litt på instillingsidene dens. Hvilken modell har du?

5439668[/snapback]

Det er den som koster 699 viss dt var til hjelp, for eg huske ikkje akkurat hvilken modell det er, men vertfall inni innstillingene så er dt firmware v3.03.1 , å dt er vel dt som har noke å sei , for dt er vell inni der vi vikser dt ?

Lenke til kommentar

Et lite tips er å søke her på forumet ved hjelp av søkefunksjonen.

Jeg har som tidligere nevnt samme ruter som deg, så ved å søke på WRT54G vil du få en god del treff.

Ellers kan jeg nevne at jeg har gått vekk fra original firmware, og bruker nå Tarifa, som absolutt kan anbefales.

Lenke til kommentar
Et lite tips er å søke her på forumet ved hjelp av søkefunksjonen.

Jeg har som tidligere nevnt samme ruter som deg, så ved å søke på WRT54G vil du få en god del treff.

Ellers kan jeg nevne at jeg har gått vekk fra original firmware, og bruker nå Tarifa, som absolutt kan anbefales.

5439875[/snapback]

Tarifa ? kor for kan eg laste ned dt ?

Lenke til kommentar
Liker avataren din, og derfor vil jeg tipse deg om å lese FAQ'n. Der kan du nok få masse tips. Om du fremdeles har problemer etter å ha lest den tråden, så kan du utdype litt mer i denne tråden.

Hvilken sikkerhet har dere nå? Skjult nettverk? Passord? Osv....

5439847[/snapback]

på wireless så er wireless security på disabled

Lenke til kommentar

Sitat fra FAQ:

Før du oppretter et emne:

* Les gjennom hele Nettverk FAQ'en

* Søk på forumet og Google

Det er mange innlegg her med WRT54G som jeg har nevnt før.

Jeg hadde et innlegg senest i går angående denne ruteren, der ga jeg og mange andre gode tips!

(Jeg har selv funnet mye nyttig informasjon her, derfor har jeg ikke original firmware lenger.)

Endret av 9hdoksaet4
Lenke til kommentar
Tarifa ? kor for kan eg laste ned dt ?

Det er noe med denne setningen, :hmm:

Lese manualen er en god ting men den er kansje skrevet på et språk du ikke behersker. Er det der du sliter ?

5439945[/snapback]

eg ekje noke dum når dt gjelder data visst du trur dt , einaste med kryptering eg ikkje harr sett meg inn i enda .

å manualen finner vi ikkje igjenn !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...