Gå til innhold

Lei av å måtte maksimere vinduer

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei av å måtte maksimere vinduer for at de skal dekke skjermen. Hva er det som styrer dette. Noen som skjønner hva jeg mener og kan fortelle meg hvordan jeg løser dette?

Altså, når jeg åpner et program, eks. interenet explorer, så åpnes det i et vindu som ikke dekker hele skjermbildet...ergo jeg må maksimere det...help!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEg har samme problemet, men jeg har ikke noe imot det, det er ikke så krevende som du tror!

Nå må du huske å ikke overbelaste deg selv!

Og ikke stress!

Stress fører til økning av mat intak, noe som fører til fedme!

Du kan også kolapse, eller få kink, av stress!

Så pass på, ikke gjør krevende ting som å maksimere vinduer.

Det er ting som gutta skal ta seg av :w00t:

Endret av themanfrom
Lenke til kommentar
Nå er jeg lei av å måtte maksimere vinduer for at de skal dekke skjermen. Hva er det som styrer dette. Noen som skjønner hva jeg mener og kan fortelle meg hvordan jeg løser dette?

5439634[/snapback]

Åpne ett vindu (kun ett). Maksimer. Lukk programmet.

Neste gang du starter vil det huske siste innstilling (altså maksimert).

Lenke til kommentar

5439634[/snapback]

Åpne ett vindu (kun ett). Maksimer. Lukk programmet.

Neste gang du starter vil det huske siste innstilling (altså maksimert).

5439721[/snapback]

...og om dette ikke skulle fungere og du kjører nettleseren fra en snarvei på skrivebordet eller hurtigstart-feltet;

høyreklikk, velg Egenskaper, og endre Kjør-boksen fra 'Normalt vindu' til 'Maksimert'.

Lenke til kommentar

Man trenger ikke noe ekstra programvare for dette enkle problemet. Klikk en link eller høyreklikk >åpne kobling i nytt vindu >flytt vindu opp i venstre hjørne av skjermen >sett musepekeren nede i høyre hjørne og hold knappen inne mens du drar vindu til full størrelse. >lukk så det første explorer vindu, dernest lukker du det vindu du har fixet.

Da blir vinduer åpnet maksimert. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...