efikkan Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei Jeg har lyst på et TV-kort, siden VIVO-muligheten på skjermkortene mine ikke fungérer. Jeg har en god del VHS-kassetter som jeg vil redde. Jeg vil ha et TV-kort til rundt 600kr, med godt bilde, støtter for analogt PAL og det digitale bakkenettet (som skal åpnes). Kortet må selvsagt støtte stereo-lyd. Kan noen være så vennlige og komme med forslag? (gjerne flere å velge mellom) Jeg takker for alle svar. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) hadde et Club3d Radeon 9250 før. det var et kjempe kort til prisen... koster vel bare 400-500 nå. er ikke sikker på om d er vivo Endret 14. januar 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 hadde et Club3d Radeon 9250 før.det var et kjempe kort til prisen... koster vel bare 400-500 nå. er ikke sikker på om d er vivo 5439640[/snapback] Det er vel vanlig skjermkort, og ikke TV-kort? Glemte én ting, det bør finnes drivere til windows xp 64bit, siden jeg vil benytte det etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå