Sephiroth Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hvorfor dukker det opp en sak som heter Safety remove hardware nede i sys tray. trykker jeg på den får jeg mine 2 Sata disker opp. HVorfor vil den fjerne de ?? har installert driverene, dette irriterer meg Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Hvorfor dukker det opp en sak som heter Safety remove hardware nede i sys tray.trykker jeg på den får jeg mine 2 Sata disker opp. HVorfor vil den fjerne de ?? har installert driverene, dette irriterer meg 5439580[/snapback] Det står Safely remove hardware (ikke safety). Det er fordi SATA diskene dine kan "hot-plugges". Du har mulighet til å "stoppe" diskene ved å klikke på ikonet og velge å stoppe en av diskene på en "trygg" måte slik at du kan koble den fra (og ta den ut av PCen) om du vil. Det betyr altså ikke at det er noe feil. Endret 14. januar 2006 av Pengu Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Hvorfor dukker det opp en sak som heter Safety remove hardware nede i sys tray.trykker jeg på den får jeg mine 2 Sata disker opp. HVorfor vil den fjerne de ?? har installert driverene, dette irriterer meg 5439580[/snapback] Det står Safely remove hardware (ikke safety). Det er fordi SATA diskene dine kan "hot-plugges". Du har mulighet til å "stoppe" diskene ved å klikke på ikonet og velge å stoppe en av diskene på en "trygg" måte slik at du kan koble den fra (og ta den ut av PCen) om du vil. Det betyr altså ikke at det er noe feil. 5439637[/snapback] skriveleif, jaja takk for raskt svar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Er det mulig å fjerne systrayikonet på noko vis? Er vel dei færraste som har behov for å kople frå ein S-ATA-disk under drift. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Yup, det er bare støtte for hot-plugging. En fin feature forøvrig siden du kan ved hjelp av en HD-holder i en CD-brønn kan i praksis få en diskettstasjon som kan lese hele harddisker ^_^ Det finnes sikkert en måte å slå det av på dersom det plager deg... -Stigma Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Er det mulig å fjerne systrayikonet på noko vis? Er vel dei færraste som har behov for å kople frå ein S-ATA-disk under drift. 5439792[/snapback] Høyreklikk på oppgavelinjen og gå på egenskaper-tilpass. Sett ikonet til "skjul alltid". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå