Fjøslukt Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Har lest at man kan klokke Lite-On cd-brennere fra 40x til 48x.. Har selv en LG cd-brenner.. 32x! Har lastet ned Firmware til den.. Hjelper det, og hvilket program skal jeg bruke.. Det er en zip fil og inni den ligger en .exe fil og en .hex fil... Mvh Frank Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Nåja så enkelt er det ikke. Du kan ikke få brenneren din til å bli en 48x, Om det hadde gått trenger vi ikke kjøpe nye brennere. Firmware du lastet ned legger bare støtte eller en fiks til. Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Nåja Kjetil, det stemmer det han sier om at visse brennere slik som den lite-on'en kan "klokkes" ved å bruke en annen firmware. Men det er kun ett fåtall av brennere det går med! Hvorvidt det går med den LG brenneren er jeg ikke sikker på. Men det finnes sider på nettet som er ganske oppdaterte på hvilke brennere det går på og hvilken firmware man må bruke. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Shepherd skrev (2002-09-12 01:58):Nåja Kjetil, det stemmer det han sier om at visse brennere slik som den lite-on'en kan "klokkes" ved å bruke en annen firmware. Men det er kun ett fåtall av brennere det går med! Hvorvidt det går med den LG brenneren er jeg ikke sikker på. Men det finnes sider på nettet som er ganske oppdaterte på hvilke brennere det går på og hvilken firmware man må bruke. Ja men ikke 32x hans bare 40x eller går det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå