Gå til innhold

(Fjortiss)Disco musikk

Anbefalte innlegg

hallo..

ej ska snart arrangere eit disco for 8-10 klasse ( nokken vil sei fjortiss disco.. )

men ettersom min hd he tatt kvelden.. (backup e en fin ting) so he alle mine mp3 forsvunne..

he dokke nokken forslag t nokken gode fjortiss sangen som kan løfte stemninga et par hakk??

vil helst ikje ha sanga so bare gjenge bam bam bam osv.. men litt so folk høre ka sort d e..

ikje la ditte bli en trance/techno musikk suge oppleg..

hald dokke t topic..

Hilsen Kim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må få me nåken klassikera som Bee Gees- Disco inferno osv :smile: beach boys - i get around

(muligens litt uttafor sjangeren, System Of A Down- Chop Suey)

men alvorlig talt so er sikkert vg lista en god pekepinn på kva du kan spele....?¿ men for all del ver litt utradisjonel...

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du egentlig? Og hvorfor skal du arrangere? Er det en sånn "arrangert fest" som skolen har, er det bare å drite i det, ingen av de festene er moro, for man kan ikke drikke! (og hva er vel en fest uten øl? :wink:)

Ta mitt råd: be folk ta med egen musikk. Sitter du på en bredbåndslinje er det vel ikke noe problem, for da kan jo folk laste ned det DE vil høre på mens festen er i gang (funker fett her :wink:

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha noe som fenger på "fjortiss disco", trenger du noe bra som alle kan fra før.

Earth Wind and Fire - September

Bee Gees - Staying Alive

Kommer ikke på flere slike kjente "fullblods" disco sanger i farta. Men mitt tips til deg er å slenge på med masse golden oldies som kan danses til, og disco kule da så klart :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-10 23:14, blanc skrev:

Fjortiss-musikk er jo som regel byggd oppå trance..For max fjortiss-effekt må jo peaches være det beste.

????

Javel? A1, Backstreet Boys, E-type, Peaches, Spritney Bears osv = trance??? No way....

(selv om dette ville gjort det bra på partyet ditt)

Vil heller si at det du kaller trance, er ganske likt det jeg velger å kalle euro-dance. Hvis vi til nød skal dra trance inn i dette, så blir det vel prosjekt som Ian Van Dahl, Milk Inc. Lasgo, Dee Dee osv... Altså trance som gjerne går under betegnelsen euro-cheese/trance.

Ikke dra all trance over ei tynn fjøl. Trance produsenter som Airwave, M.I.K.E (Push), Dave Swayze, James Holden og resten av gromgutta som faktisk lager trance med SJEL, vil nok ikke like i bli satt i bås med overnevnte. :smile:

Tror ikke at låtene til de overnevnte ville gjort noe braksuksess akkurat på de partyet - selv om Push - Universal Nation alltid får et dansegulv til å bølge villt.

Så det så.

mvh

Jo Vaagan

Lenke til kommentar

til du so lurte på d..

ej e 15 år.. kansje d ikje bli heilt rusfritt.. (må nesten få opp stemninga litt)

discoteke e ikje klassefesteller.no.. ska bare test3e å tjene litt penga på den måten..

osså vil ej gjerne høre ka musikk enkelte fjortiss jente lika.. :razz:

vil helst ikje spela nokke boyband musikk..

lasgo ol. e bare perfekt(he albume deira)

men kan dokke komme me sanga t dei dokke he kommt me..

ikje bare gruppene lixom viss dokke forstende..

Hilsen Kim

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...