Simma89 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Har en ipod mini men har klart aa odelegge proppene. Noen som vet hvor jeg kn faa propper med god lyd til en billig penge?? Det skal ikke v're saanne propper hvor man maa dra den ene proppen rundt nakken, saan at den ene ledningsproppen er lang og den andre kort. Noen som vet hvor jeg kan faa tak i det jeg vil ha? Eneste krav er at proppene ikke er for store og at de har GOD lyd. Endret 15. januar 2006 av Simma89 Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 ingen som har no tips?? Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 sony lager bra propper. har MDR-EX 71 SL fra sony. de er nok litt dyre.. 700kr. Men lyden er utrolig bra! får også litt rimeligere modeller som er nesten like bra. Lenke til kommentar
gather Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hva med koss sine plugs? Lenke til kommentar
camxer Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hva med koss sine plugs? 5441077[/snapback] Ikke for a odellege for koss, men jeg har hatt darlige erfaringer med koss sine orepropper. Spesielt de hvite med en apple "look", lydkvaliteten var forsavidt grei nok den, men byggekvaliteten var ufattelig darlig. De hadde malt plastikken som etter et par dager tapte den fine fargen fordi den flasset av. Hele greia varte i ca 3 uker for den ga seg. Det samme har skjedd 4 ganger pa rad (takk gud for at de har utmerket garanti pa produktene). Headphones er et annet sak, koss har virkelig fjort et bra jobb med de fleste modellene. Merk at det er ikke en "billig" modell, betalte 229kr for disse. Ga for sony nar det angar orepropper. Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hva med koss sine plugs? 5441077[/snapback] Ikke for a odellege for koss, men jeg har hatt darlige erfaringer med koss sine orepropper. Spesielt de hvite med en apple "look", lydkvaliteten var forsavidt grei nok den, men byggekvaliteten var ufattelig darlig. De hadde malt plastikken som etter et par dager tapte den fine fargen fordi den flasset av. Hele greia varte i ca 3 uker for den ga seg. Det samme har skjedd 4 ganger pa rad (takk gud for at de har utmerket garanti pa produktene). Headphones er et annet sak, koss har virkelig fjort et bra jobb med de fleste modellene. Merk at det er ikke en "billig" modell, betalte 229kr for disse. Ga for sony nar det angar orepropper. 5441097[/snapback] Må bare si min mening, har hatt koss plugger (de grå m/lilla ring) og bygge kvaliteten på de er yppelig og lyden er veldig bra, jeg likte ikke sony sine i mine ører. Men skal sies at alle ører er forskjellige. Lenke til kommentar
xes Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jepp, Koss Plugg's er også jeg godt fornøyd med. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Sennheiser "MX500" til 180 ,- på Microplex er det god lyd i til en bilig penge. Men hvis du vil utnytte all lyd i din iPod mini må du nok ut med litt mer. Har selv en iPod mini men da med et Shure e2c. Dette headsettet har den beste lyden for ikke så alt for mye. ca 700 og oppover for disse. Jobber selv på fritiden som lydtekniker så jeg vet hva god lyd er! Koss sine produkter har overdreven bass og lite diskant, Hvis du skal kjøpe headsett eller ørepropper så burde du gå for noe fra Sennheiser eller shure.. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 sony lager bra propper. har MDR-EX 71 SL fra sony. de er nok litt dyre.. 700kr.Men lyden er utrolig bra! får også litt rimeligere modeller som er nesten like bra. 5441054[/snapback] http://cgi.ebay.com/SONY-MDR-EX71SL-MD-MP3...1QQcmdZViewItem Ca. 300 kr inkl. frakt Har propper fra sony selv og er godt fornøyd med de. Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 sony lager bra propper. har MDR-EX 71 SL fra sony. de er nok litt dyre.. 700kr.Men lyden er utrolig bra! får også litt rimeligere modeller som er nesten like bra. 5441054[/snapback] http://cgi.ebay.com/SONY-MDR-EX71SL-MD-MP3...1QQcmdZViewItem Ca. 300 kr inkl. frakt Har propper fra sony selv og er godt fornøyd med de. 5441299[/snapback] i see;) litt billigere nå ja. har prøvd koss "the plug" og kan ikke si at jeg vil anbefale de... de er billige men kvaliteten er deretter. lyden er ikke spes bra. mye bass ja, men heller kvalitet en kvantitet. personlig har jeg alltid brukt sony. eller grado til hjemmebruk. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) i see;) litt billigere nå ja. har prøvd koss "the plug" og kan ikke si at jeg vil anbefale de... de er billige men kvaliteten er deretter. lyden er ikke spes bra. mye bass ja, men heller kvalitet en kvantitet. personlig har jeg alltid brukt sony. eller grado til hjemmebruk. 5441313[/snapback] hihi akkurat samme som meg. sony plugger og grado headset (sr60) Endret 15. januar 2006 av bo1e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå