Hr. Jenssen Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Høh, var det ILM som laga CGI'en og spesialeffektene for Narnia? Visste jeg ikke. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Synes filmen var herlig jeg. Narnia gir meg rett og slett en unik stemning. Fikk plutselig fryktelig lyst til å lese bøkene (igjen). Lenke til kommentar
Bitesizedmoose Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 En ting jeg stusset over, var at Aslan fikk tilbake løvemanken sin når han sto opp fra de døde. Den var jo blitt kuttet av før han ble henrettet. Er det noen forklaring på dette (i boka) eller er det direkte "feil" på filmen? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Han gjennopstår som seg selv og uten manken er han ikke seg selv. Vet ikke helt jeg.. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 duude, han er en løve som oppstår fra de døde, kan fly (i boka), og kan forvandle steinpersonene tilbake til slik de var. Å gjenskape litt hår er en smal sak da. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Høh, var det ILM som laga CGI'en og spesialeffektene for Narnia? Visste jeg ikke. 5478331[/snapback] Stod det i slutten av rulleteksten iallefall... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 @ Hyrlen & Meta][ic ..og jeg som syntes Lucy spilte så bra! ..skal ikke si noe om de andre, men Lucy likte jeg veldig godt.. hmm.. 5476149[/snapback] hehe, det jeg skrev var ironi. Jeg elsket filmen. (dette var ikke ironi). Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 duude, han er en løve som oppstår fra de døde, kan fly (i boka), og kan forvandle steinpersonene tilbake til slik de var. Å gjenskape litt hår er en smal sak da. 5482703[/snapback] hehe, man har vel ganske lett å henge seg opp i sånne småting Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg er glad for at Dakota Fanning ikke er britisk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg er glad for at Dakota Fanning ikke er britisk. http://moviestars.generic-joe.com/pictures...kotafanning.jpg 5486553[/snapback] Come on, til og med JoJo har ikke alltid flaks med fotografen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå