Hayer Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei Jeg driver å proger skrift kanppen nå(den første ) Jeg ser i en lite dum bok at det står at jeg skal skrive With /navn på tekst boxen) .SelBold = cdlStandasrd.FontBold End With End Sub Men det virker jo ikke!! Kan noen hjelpe meg litt her eller? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Utrolig vannskelig å skjønne noe utifra den infoen du gir oss.. For det første, koden du gir oss er ufullstendig og med diverse feil, og for det andre, gi oss koden DU har skrevet, ikke det som står i boken. Får du noe feilmelding? Forresten, det er VB6 du programmerer i? Vanlige tekstboksen har ikke noe .SelBold-egenskap, RichTextBox derimot har det. [Object].SelBold = 1 skal vel funke ganske fint. Endret 14. januar 2006 av Jonas Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 oki... Bruker vanlig tekstboks jeg... Har du noen løsning? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ja, bruk RichTextBox istedenfor TextBox! RTB støtter mange andre fine funksjoner som du GARANTERT vil ha med i et skriveprogram. (Slik som Italic, Underline, farget tekst, osv.) Se i menyen i toppen - "Project" - "Components..." - Finn "Microsoft Rich Textbox Control" i listen og legg den til. Erstatt den vanlige Textboxen din med den nye RTB'en. Kode jeg mener skal funke: RichTextBox1.SelBold = Not RichTextBox1.SelBold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå