dataekspertinnen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 jeg har problemer med internetten min...den funker når når man putter internettkabelen i en bærbar men ikke i den vanlige dataen. jege ringen ekspert på dataer for å si det slik...hvergang vi skal skru på internetten må vi tilbake alle instillinger og gjøre alt på nytt for at internetten skal funke..og når vi først har på internetten kan vi ikke ha på antivirus programmet ..det må være av...hva kan ha skjedd? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 du har nok fått virus :=) ,hvis du har lyse.no aksepter dem KUN 1 mac adresse, så hvis du bytter mellom så funker kun den første. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Sikkermodus Online Virusscan Spyware Adware du har ikke noen brannmur som blokkerer noe? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Ser ikke helt sammenhengen mellom innlegget og topic. Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Ikke jeg heller, citizenx Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Topic og emnetittel er på vidda i forhold til hverandre. Trådstarter, les retningslinjene hva emnetitler angår. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg