Chusan Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei, Lurer på om man merke no forskjell når jeg har en AMD X2(socket 939) CPU hvis jeg kjøre WinXP 64 ? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 HVa mener du med merke noen sofrkjell fra da? Hva har du nå som du lissom skal merke forskjell fra? Hvis du har XP32bit, så kan det jo hende du merker forskjell i noen programmer som har 64nit vesjon, dette er desverre ytterså få i dette øyeblikk, selv om det stadig kommer fler. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Win XP 64 gir bedre ytelse, men pass på at du får tak i kompatible drivere til alle komponentene i pcen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Siden det er mange som har lurt på det samme som du stillte meg spørmål om, så skriver jeg svaret her. Drivere til skjermkort og hovedkort skal ikke være noe problem, men drivere til skrivere, scannere, TV-kort, web-camera og lignende kan være problematisk. Dette kan du enkelt sjekke på hjemmesidene til produsentene av slikt utstyr. 99% av "vanlige" program vil fungére helt fint på winxp64, bortsett fra noen sikkerhetsprogram (deriblant Norton og ZoneAlarm) må ha spesielle versjoner. Jeg tror DC++ vil gå helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå