fredkris Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei, Jeg har et HP-photosmart 850 kamera som det nå har skjedd rare ting med. For noe har skjedd...alle bildene får sånne rare, flimrende farger. Det synes også i displayet på kameraet før jeg tar bildene, ikke bare etter at vi har tatt dem. Noen som har noe ide om hva dette kan være for no' ? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Skade på sensoren? Har du rettet kmeraet mot solen? Andre skader? Vann/fuktighet e.l.? Lenke til kommentar
fredkris Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Skade på sensoren? Har du rettet kmeraet mot solen? Andre skader? Vann/fuktighet e.l.? Ikke det jeg vet. Er det noe som lønner seg å reparere ? Er vel vanskelig å svare på før det har vært inne til service.... Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Lurer på om ikke det var et av kameraene som hadde en defekt bildebrikke fra Sony som ikke var hermetisk lukket. Det er flere som har postet om samme problem. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Lurer på om ikke det var et av kameraene som hadde en defekt bildebrikke fra Sony som ikke var hermetisk lukket. Det er flere som har postet om samme problem. 5439515[/snapback] I så fall er det et kjent problem og dermed grunnlag for reklamasjon. Sjekk om andre har samme erfaring på veven. Lenke til kommentar
rubbish Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Hejsann Prøv først å oppdater Firmware på den... Noen forskjell med eller uten minnekort i? Hvis ikke det funker så tar du noen eksempelbilder og ringer 815 62 070 (hverdager 8.30 - 18:00) Kanskje vi snakkes Endret 15. januar 2006 av rubbish Lenke til kommentar
fredkris Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Hejsann -Prøv først å oppdater Firmware på den... Jeg tenkte jeg skulle prøve det ja. Må man ha orirginalt minnekort når man gjør dette? Det sto noe om det på linken din. Jeg er neimen ikke sikker på om jeg har det minnekortet lengre. -Noen forskjell med eller uten minnekort i? Det er samme reaksjon med eller uten. - Hvis ikke det funker så tar du noen eksempelbilder og ringer 815 62 070 (hverdager 8.30 - 18:00) Kanskje vi snakkes Det skal du ikke se bort fra :-) Kanskje vi snakkes 5440705[/snapback] Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 har liknende problem med litt over et år gammelt canon a75, flimring på skjermen som gir utslag i horisontale linjer på bildene. Har lest på et powershot forum at dette er en kjent feil med a serien til canon. Problemet ligger visstnok ofte i en dårlig kontakt i kameraet. Har jeg rett til å levere det inn til canon-verksted og få det reparert kostnadsfritt dersom kameraet er mer enn 1 år gammelt? Lenke til kommentar
rubbish Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Det finnes 2 måter og oppgradere FW på, manuell eller automatisk. Trenger ikke orginalt minnekort nei,bare om du har et minnekort så er det bare å kjøre det derifra. Problemer med å kjøre FW oppdateringen? Ring oss så sender vi deg en mail med guide på hvordan du gjør det Endret 16. januar 2006 av rubbish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå