IC7STORM Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei og god lørdagskveld. Jeg er hos en slektning og skal prøve å få Azureus og DC++ til å fungere som de skal. Og da må jeg åpne porter, men ikke faen om jeg finner NAT i routeren! Kan noen hjelpe meg? Modemet er forresten et Billion BIPAC 7202. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
steveak Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Hvis den er som min, åpner du/konfigurerer du porter under Configuration -> Virtual Server. Husk at hvis brannmuren er aktivert, så må du i tillegg gå inn Configuration -> Firewall - Packet filter for å slippe igjennom trafikken. Lykke til! Hei og god lørdagskveld. Jeg er hos en slektning og skal prøve å få Azureus og DC++ til å fungere som de skal. Og da må jeg åpne porter, men ikke faen om jeg finner NAT i routeren! Kan noen hjelpe meg? Modemet er forresten et Billion BIPAC 7202. Takker på forhånd. 5438861[/snapback] Endret 14. januar 2006 av steveak Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Nææææ... HAINN TYKJE! (dialekt) Har vært innom alle mulige steder, men ikke Virtual Server.. Mange takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå