Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei. Jeg leter etter en bra, men allerhelst et gratis hjemmeside program. Vet at det finnes mye bra gratis forumer f. eks: phpBB og SMF for og nevne noen få. Men finnes det bra og enkle hjemmesideprogrammer, som kan matche phpBB eller SMF? De kan gjerne bruke templates e. l. Jeg er ikke interessert i frontpage, da dette ser amatørmessig ut. Jeg kan heller ikke koding, så det bør nærmest være "plug'n'play". Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
bojo2 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei. Jeg leter etter en bra, men allerhelst et gratis hjemmeside program. Vet at det finnes mye bra gratis forumer f. eks: phpBB og SMF for og nevne noen få. Men finnes det bra og enkle hjemmesideprogrammer, som kan matche phpBB eller SMF? De kan gjerne bruke templates e. l. Jeg er ikke interessert i frontpage, da dette ser amatørmessig ut. Jeg kan heller ikke koding, så det bør nærmest være "plug'n'play". Noen som kan hjelpe meg? 5438849[/snapback] Kan dreamweaver være noe? Eneste er kansje ikke gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Kan dreamweaver være noe? Eneste er kansje ikke gratis. Vel - Dreamweaver er vel ikke akkurat noe nybegynner program... Tenkte mere på ett ferdig laget program, som man kan legge inn templates. Og gjøre småe endringer i, uten å måtte kode seg til døde. Endret 15. januar 2006 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Dreamweaver har WYSIWUG-funksjoner i tilleg til codeview, akkurat som feks. Frontpage. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Du er kanskje mer ute etter et CMS system siden du nevner phpbb etc? Sjekk www.e107.org - meget enkelt og bra, jeg ga opp phpnuke, netnuke og andre avarter flere ganger, men så fant jeg e107 Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Joomla Drupal (ikke prøvd noen av de, men hører at de er bra) Lenke til kommentar
kvase Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 http://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=19 er en side med flere alternativer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Fikk omsider siden min opp, siden er type CMS oppsett. Tilbakemeldinger på siden og forumdelen ønskes. Hva kan gjøres bedre? Er forumet oversiktlig oppsatt? Tips mottas med takk! Link til siden min. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Om forumet: Først og fremst ville jeg aaaldri brukt den templaten, den er .... ekkel. Det finnes nok av templates bl. a. på www.phpbb.com og www.phpbbhacks.com. Og du bør jo ha din egen header, det hele ser litt upersonlig ut hvis ikke. Oppsettet på selve forumet var jo greit nok, ville nok ha endret kategorien du har kalt Games til Battlefield. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg ser at HW.no nettverket har en "bruker/ robot" som heter "google.com" eller "søkemotoren google". Hvordan får man satt opp en slik en..? Er det ett eget program/ plugin..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Om forumet: Først og fremst ville jeg aaaldri brukt den templaten, den er .... ekkel. Jeg vurderer og legge inn muligheten for at brukerne kan velge egneskin, som eget valg på forumdelen, noe alla som er på phpbb forumet eller som det er her inne på hw.no sidene. Edit: endret link Endret 20. januar 2006 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
quakie Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Ok(14 tegn) Endret 7. februar 2006 av quakie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå