stoolman Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Skal bygge ny maskin, og ønsker i den forbindelse noen synspunkter på alternativene. Ønsker et HK som støtter AGP 8x, da jeg allerede har kjøpt 9700pro. Maskinen vil se ut som følgende: HK(en av de to overnevnte, eller ABIT sitt) P4 2,4 533mhz 512 MB pc 3200 ram LG 40x cd brenner LG DVD Rom 2 x Seagate Barracuda HD 7200rpm ATI 9700pro Chieftech kabinett Ser dette ut som et fornuftig oppsett? Er det noen som kan fortelle meg hvilket av disse HKène jeg burde velge..... og evt. hvor de er til salgs nå... på forhånd takk for hjelpen..... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 det er vel bare smak og behag hvilket kort du skal velge,personelig har jeg hatt flere msi kort og aldri vert plaget med dem,en annen ting er at ingen av kortene kan brukes stabilt sammen med ati 9700 da det er en feil med 8x dette vil nok bli rettet med en biosoppdatering men når den kommer vet jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå