Gå til innhold

Hvem har ringt? Har Gigaset 2060 (base)

Anbefalte innlegg

Håper dette ble så noen lunde rett kategori........??

Har hatt Siemens Gigaset 2060 (ISDN), med hånsett Gigaset 2000C, i en årrekke.

Kjøpte håndsett Gigaset 4000 Micro for ett par år siden. Og nå nylig håndsett Gigaset S44.

De to siste håndsettene (4000 Micro og S44), har muligheter for "konvolutt", altså visning av hvem som har ringt mens vi var ute.

Dette har jeg enda ikke fått til :(

Er det noen instillinger jeg må gjøre, eller er basen (gigaset 2060) "gått ut på dato" for denne funksjonen?

Har en stasjonær ISDN telefon (ASCOM Eurit 30) som jeg har denne funksjonen på, men det hadde vært kjekt å hatt muligheten også på de trådløse telefonene.

På forhånd TAKK!

Mvh

niruko

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte håndsett Gigaset 4000 Micro for ett par år siden. Og nå nylig håndsett Gigaset S44.

De to siste håndsettene (4000 Micro og S44), har muligheter for "konvolutt", altså visning av hvem som har ringt mens vi var ute.

Er det noen instillinger jeg må gjøre, eller er basen (gigaset 2060) "gått ut på dato" for denne funksjonen?

Har en stasjonær ISDN telefon (ASCOM Eurit 30) som jeg har denne funksjonen på, men det hadde vært kjekt å hatt muligheten også på de trådløse telefonene.

På forhånd TAKK!

Mvh

niruko

5438732[/snapback]

Da jeg selv skulle handle tilsvarende for noen år siden, var svaret jeg fikk at 2060 ikke hadde noen "hvem ringer" funksjonalitet.

Det ble da kjøpt en 4170. Såvidt jeg vet har alle nyere Siemens håndsett "hvem ringte" mulighet på 4170, mens 2000 serien kun har" hvem ringer".

Lenke til kommentar

På forhånd TAKK!

Mvh

niruko

5438732[/snapback]

Da jeg selv skulle handle tilsvarende for noen år siden, var svaret jeg fikk at 2060 ikke hadde noen "hvem ringer" funksjonalitet.

Det ble da kjøpt en 4170. Såvidt jeg vet har alle nyere Siemens håndsett "hvem ringte" mulighet på 4170, mens 2000 serien kun har" hvem ringer".

5438810[/snapback]

Lurer på om jeg ikke har behov for en ny stasjonær telefon på kontoret mitt. Det er nok på høy tid å skifte ut den "gamle" ASCOM Eurit 30 telefonen :)

Er det noen som kjenner til Gigaset SX303 isdn ??

Kan denne tilby "hvem ringte" til håndsettene ??

Igjen, - på forhånd TAKK!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...