Bertelsen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Siden moderatorene ikke bryr seg så stort om Kloves handlinger, velger jeg å sette deres tålmodighet på prøve. Fitte, penis, klitoris, heffalomp, horunge, hæstkuk. El-asso er en drittunge. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hvordan faa en post stengt. Trykk paa "Tilbakemeldinger" Trykk saa paa "tilbakemeldinger om forumet" Opprett post med "faen i helvete jaevla idioter" som tittel Skriv masse bannskap og kall navngitte moderatorer for stygge ting Link til dette i SO4 Noen som melder seg frivillig? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Herr Brun: vis du overtaler moddiser til å fjerne min advarsel prosent, og fjerne min utestengelse.. etter at jeg forsvinner Bare be dem om å fjerne min utestengelse du Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hvordan faa en post stengt.Trykk paa "Tilbakemeldinger" Trykk saa paa "tilbakemeldinger om forumet" Opprett post med "faen i helvete jaevla idioter" som tittel Skriv masse bannskap og kall navngitte moderatorer for stygge ting Link til dette i SO4 Noen som melder seg frivillig? 5439199[/snapback] Your wish, is my command Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Tror ingen har en rekord på dette, så jeg prøver.... Jævla idioter .....( moderatorer ) 5438725[/snapback] Kan i hvert fall si at du ikke kommer til å få noen rekord. 5438946[/snapback] Bahaha! Pent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hvordan faa en post stengt.Trykk paa "Tilbakemeldinger" Trykk saa paa "tilbakemeldinger om forumet" Opprett post med "faen i helvete jaevla idioter" som tittel Skriv masse bannskap og kall navngitte moderatorer for stygge ting Link til dette i SO4 Noen som melder seg frivillig? 5439199[/snapback] Noen meldte seg frivillig ja, men det varte ikke lenge :!: Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 ex0n... you got it.. Ueland var innom posten.. den forsvant fort skal jeg si deg.. Jeg slapp til og med unna med 0 advarsler, ikke noe advarsel økning på %, og heller ingen utestengelse Spørs om jeg får det ettersendt da Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hvordan faa en post stengt.Trykk paa "Tilbakemeldinger" Trykk saa paa "tilbakemeldinger om forumet" Opprett post med "faen i helvete jaevla idioter" som tittel Skriv masse bannskap og kall navngitte moderatorer for stygge ting Link til dette i SO4 Noen som melder seg frivillig? 5439199[/snapback] Posten ble ikke bare stengt, den ble slettet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) ex0n... you got it.. Ueland var innom posten.. den forsvant fort skal jeg si deg.. Jeg slapp til og med unna med 0 advarsler, ikke noe advarsel økning på %, og heller ingen utestengelse Spørs om jeg får det ettersendt da 5439315[/snapback] Ikke skryt for mye da, er du uheldig så ombestemmer kanskje den snille moderatoren seg EDIT: Bare for å få det sagt; kan ikke forstå hvorfor noen faktisk ødelegger for seg selv med vilje Endret 14. januar 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Trådstarter vil jo få warn, dette er jo bare teit. Grow up! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 er den seriøst ikke stengt enda? nå tror jeg moderantorene sover altså Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 jeg synes moderatorne bare kan læ være å stenge denne tråden, så får ikke fjortissen oppfylt ønsket sitt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 jeg synes moderatorne bare kan læ være å stenge denne tråden, så får ikke fjortissen oppfylt ønsket sitt... 5439805[/snapback] Og da oppnår man hva? At andre vil prøve det samme? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 moderatorene skulle utestengt ham så vet folk at dette ikke skal skje. dette er jo bare helt idiotisk. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Bruk lørdagskvelden til noe mer fornuftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg