Zenit Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det er en ting som irriterer meg litt, men kan tenke meg at det har vært tatt opp før. Da jeg er en flittig bruker av søkefunksjonen er det litt irriterende at linken til søk først tar en til de enkle innstillingene, og her er alle kategorier automatisk valgt. Kunne det vært mulig at den forumdelen man er i blir automatisk valgt? Eventuelt ha en innstilling slik at man havner rett i den avanserte delen med riktig valgt kategori. Det er etter hvert blitt så mange kategorier at det er sjelden man er interessert i å søke gjennom alt mulig og på den måten få alt for mange treff. Jeg kan dog tenke meg at det er gjort slik for å slippe spørsmål om "hei, jeg får ingen treff". Men hva med en innstilling i kontrollpanelet eller noe slikt? Kun et forslag. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Helt enig. Jeg er ikke interessert i å få resultatet som innlegg. Derfor må jeg hver gang jeg skal søke trykke meg videre til flere instillinger for så å søke. Det burde vært mulig å velge hvilke av disse søkesidene man skulle bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg