eksaiiiJt Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Når jeg plugger i alle ledningene, USB, strøm osv så prøver disken å boote, lysene slår seg på og alt er bare velstand.. Men etter sånn 3-4 sekunder så stopper disken bootinga og rebooter seg, dette skjer kanskje 15-20 ganger på et par minutter og til slutte kommer følgende feil-mld! Error <- Bilde Har testa disken på en annen pc, der skjedde akkurat det samme. Når jeg trykker på continue, så flipper hele pc'n og jeg kan ikke gå inn på noen programmer, bare switche mellom de som allerede er oppe. Om jeg har oppe Min datamaskin fra før så kan jeg se at disken der står oppført som Lokal Disk J:, akkurat slik som de 2 andre diskene mine (Lokal Disk C: - Lokal Disk D: ) Det er litt wierd i og med at disken sto opp ført som Classic HD J: før alle disse problemene begynte og oppstå. I tillegg så er det ingenting på disken selvom jeg hadde over 20GB på den før dette og det er umulig å overføre filer til den når den står oppført som Lokal Disk J: Anyone got a clue of some kind ? ;> Lenke til kommentar
eksaiiiJt Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Okej, en liten observasjon her! Når jeg sjekker et disken min under Computer Management så er filsystemet CDFS, det samme som cd-rommene mine.. Hvordan kan det ha skifta fra NTFS, som det var i starten da alt funket, til CDFS uten at jeg har gjort noe ? Og hvordan kan jeg skifte tilbake uten å slette noe som var på den slik at jeg kan begynne å bruke disken og de filene som var\er på den ? -- Hah, bomma litt på den der! Det der kan dere se bortifra! -- Men, nå er iaff disken koblet til og den står nå oppført som Lokal Disk J: og er tom og det går ikke an å overføre filer til den :\\ Og den står _ikke_ oppført i listen 'Disk defragmenter', der er bare C: og D: Endret 15. januar 2006 av eksaiiiJt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå