EirikO Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Er det mulig å sende en epost slik at den mottas som en melding på mobiltelefon? Mener jeg har vært borti dette for lenge siden.. At det var noe [email protected] eller no... Lenke til kommentar
flippant Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Er det mulig å sende en epost slik at den mottas som en melding på mobiltelefon? Mener jeg har vært borti dette for lenge siden.. At det var noe [email protected] eller no... 5438604[/snapback] Mener å huske at dette var mulig for lenge siden, men at netcom fjernet det etterhvert. Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Mobilpost heter tjenesten. Netcom har lagt ned tjenesten ja. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Mobilpost heter tjenesten. Netcom har lagt ned tjenesten ja. 5439080[/snapback] Det finnes en bøtte folk som tilbyr dette (til og med operatøruavhengig og gratis), f.eks. epost.no Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg ønsker ikke varsling av epost, jeg ønsker å sende en epost fra outlook til mobil til mottageren så han får det som sms. Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Jeg ønsker ikke varsling av epost, jeg ønsker å sende en epost fra outlook til mobil til mottageren så han får det som sms. 5439260[/snapback] Telenormobil tilbyr dette til sine kunder. Man laster ned et tillegsprogram som legger seg på outlooken din, slik at du kan sende enten SMS eller epost. Bruker dette selv, fungerer fint, og er genialt når man skal sende til mange. (Gruppesending) sms_outlook.doc Endret 15. januar 2006 av Gadgetelsker Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Sjekk ut denne http://telenormobil.no/tjenester/smsfraoutlook/ Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Du kan jo sende gratis sms til mobilen på www.biip.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå